AXE довів, що зі стійким ароматом дезодоранту нікуди не потрібно поспішати
06 Бер 2025, 11:28

AXE довів, що зі стійким ароматом дезодоранту нікуди не потрібно поспішати

Для запуску своєї першої кампанії дезодоранту зі стійким ароматом, що є частиною платформи «Power of a Fragrance», AXE пропонує глядачам історію кохання, яка розвивається дуже повільно, але абсолютно кумедно.

Вкотре об’єднавшись із глобальним креативним агентством LOLA MullenLowe, AXE створив блискуче простий, але непереборно смішний ролик.

Реклама драматизує болісну повільність симпатичного хлопця, який вирушає в нескінченну подорож по сміховинно довгому дивану, щоб дістатися до своєї дівчини, яка, доки він приходить, вже напівсонна. Однак, коли чоловік володіє силою стійкого аромату, час не має значення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину