AXE довів, що зі стійким ароматом дезодоранту нікуди не потрібно поспішати
06 Бер 2025, 11:28

AXE довів, що зі стійким ароматом дезодоранту нікуди не потрібно поспішати

Для запуску своєї першої кампанії дезодоранту зі стійким ароматом, що є частиною платформи «Power of a Fragrance», AXE пропонує глядачам історію кохання, яка розвивається дуже повільно, але абсолютно кумедно.

Вкотре об’єднавшись із глобальним креативним агентством LOLA MullenLowe, AXE створив блискуче простий, але непереборно смішний ролик.

Реклама драматизує болісну повільність симпатичного хлопця, який вирушає в нескінченну подорож по сміховинно довгому дивану, щоб дістатися до своєї дівчини, яка, доки він приходить, вже напівсонна. Однак, коли чоловік володіє силою стійкого аромату, час не має значення.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину