Автомобільний маркетплейс та бренд одягу випустили серію світшотів, присвячених українським дорогам
10 Гру 2024, 14:37

Автомобільний маркетплейс та бренд одягу випустили серію світшотів, присвячених українським дорогам

Український автомобільний маркетплейс AUTO.RIA і бренд одягу MUST HAVE представили першу колаборацію. Вона складається із ексклюзивних світшотів, що присвячені темі українських доріг. 

Колаборація має благодійну мету — привернути увагу до збору на автомобілі для військових в межах фандрейзингового проєкту «Авто для ЗСУ». Дроп має лімітовану кількість одиниць, 20 із яких можливо отримати під час розіграшу за донат на авто. 

Лімітована серія світшотів із культовою фразою з пісні «Україна» Тараса Петриненка стала втіленням вільного духу — від териконів до гірських та міських шляхів. Кожен світшот символізує національний і особистий шлях, нагадуючи про боротьбу за свободу рухатися та творити. Головним принтом колекції виступає зображення державного українського кордону.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«В цю колаборацію ми заклали багато сенсів. Українські дороги — неймовірної краси, вони впізнавані та в кожного викликають певні теплі відчуття: шлях додому, на відпочинок, до батьківської хати і багато іншого. Але ми, українці, знаємо одне: нам дороги іншої не треба, окрім тієї, що простягається рідною країною. Тож цим дропом ми не лише підкреслюємо, що наша країна прекрасна, але й нагадуємо, що варто допомагати військовим, аби нашими дорогами ніколи не проїжджали лихі чужинці», — коментує Сергій Молдаховський, директор із маркетингу та член правління RIA.com.

«Дороги — це те, що обʼєднує людей з усіх куточків України. Це можливість у будь-який момент побачити своїх рідних та друзів, потрапити у свої місця сили або передати частинку чогось дуже важливого. Дороги відкривають нові горизонти і визначають кордони, а наше завдання — допомагати та підтримувати», — коментують співзасновниці бренду Анна Бец та Анастасія Дзюба.

Наразі дроп недоступний до продажу. Отримати його можна лише задонативши та взявши участь у розіграші.

Розкажіть друзям про новину