Автентичність та чітка мета: 5 порад щодо побудови особистого бренду від бегемотихи Му Денг
09 Жов 2024, 16:07

Автентичність та чітка мета: 5 порад щодо побудови особистого бренду від бегемотихи Му Денг

Три місяці тому, 10 липня, у відкритому зоопарку Као Кео у тайській провінції Чонбурі народилась карликова бегемотиха Му Денг. Незабаром після цього менеджер зоопарку почав ділитися її фотографіями та відеороликами в соціальних мережах.

Так світ дізнався про Му Денг і зробив її інтернет-сенсацією, що такі світові бренди, як Windows та Google навіть почали створювати ситутативні креативи про неї.

Окрім цього, популярність Му Денг у соцмережах привабила тисячі відвідувачів до зоопарку, що у якийсь момент довелося скоротити години відвідування бегемотихи, обмеживши їх п’ятьма хвилинами на людину.

Тим не менш, Му Денг зберегла свій статус міжнародного скарбу, і можна сказати, що це заслуга її особистого бренду.

Ось 5 порад від Му Денг щодо побудови особистого бренду.

Визначити свою мету

Усі бренди повинні існувати не просто так. Бути тим, ким людина є насправді, — це чудово, але цього недостатньо для створення особистого бренду. Найвпливовіші та найдовговічніші особисті бренди існують для того, щоб змінити світ на краще.

Мета Му Денг була зрозуміла з самого початку — поширювати інформацію про те, якими чарівними є карликові бегемоти.

Виражати себе автентично

Аудиторія має надзвичайний талант розпізнавати людей, які видають себе не за тих, ким вони є насправді. Автентичність викликає симпатію і створює довіру.

Хоча демонстрація свого справжнього «я» може коштувати кількох шанувальників, це також підвищить лояльність тих, хто залишиться поруч, не кажучи вже про те, як важко буде людині продовжувати прикидатися.

Якби Му Денг прикидалася скромною, її перший крик на камеру міг би відлякати шанувальників, але її автентичність зробила так, що люди очікували і обожнювали її непередбачуваність.

Захистити свій публічний імідж

Щоб залишатися автентичним і підтримувати свою мету, потрібно ретельно захищати те, як бренд сприймає громадськість. Хоч піарники та консультанти є експертами з комунікацій особистого бренду, єдиним експертом у тому, яким людина бачить свій особистий бренд, є вона сама.

Му Денг знає, чого вона хоче (і, що ще важливіше, чого вона не хоче), і вона не боїться це показати.

Не соромитись бути в центрі уваги

Якщо людина намагається побудувати особистий бренд з нуля, уникаючи уваги, вона може стати на заваді власному успіху.

Цільова аудиторія повинна бачити і чути людину якомога частіше. Для цього потрібно з’являтись перед тими, кому людина небайдужа, особливо коли знання про ваш персональний бренд починають набирати обертів. Це закріпить присутність людини у їхній свідомості та включить її у систему координат.

Успіх Му Денг міг би бути нетривалим, якби її побачили лише один раз. Натомість її послідовність окупилася і створила їй бренд, який зараз цікавить мільйони людей по всьому світу.

Представляти свій особистий бренд у всьому, що робите

Підтримка особистого бренду на всіх рівнях йде пліч-о-пліч з автентичністю. Ті, хто справді займають позицію, будуючи свій особистий бренд, включають його у все, що вони роблять.

Таким чином, можна змусити свій особистий бренд працювати на себе, а не працювати на те, щоб він пішов у небуття.

Приклад Му Денг показує, що її особистий бренд настільки успішний, що тепер він працює на неї навіть коли вона спить.

Розкажіть друзям про новину