11 Чер 2024, 12:37

Австралійський уряд запустив три кампанії, які з трьох сторін борються з проблемою куріння

Так само, як сигарети почали «виходити з моди», на зміну їм прийшов вейпінг. Спочатку вейпінг розглядався як «рішення» проблеми шкідливості сигаретного диму, але швидко став проблемою сам по собі. Особливо для молоді.

Агенція BMF допомагає австралійському уряду викорінити проблеми, пов’язані з обома видами куріння. Вони запустили нові національні кампанії з охорони здоров’я, щоб допомогти австралійцям відмовитися від вейпінгу та куріння, особливо орієнтовані на групи ризику та молодих австралійців.

Кампанії підпадають під платформу зміни поведінки «Відмовтеся на користь здоров’я» і структуровані за трьома основними напрямками: вейпінг серед молоді, тютюнопаління та вейпінг для дорослих, — які спрямовані на підвищення обізнаності про шкоду вейпінгу та куріння, а також про інструменти та ресурси, що допомагають людям відмовитися від цієї залежності.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія проти куріння, яка є частиною всеохоплюючої урядової кампанії з боротьби з курінням, спрямованої на всіх повнолітніх австралійських курців, підкреслює, чому куріння є однією з найбільш шкідливих моделей поведінки, які люди можуть прийняти, визнаючи, що хоча кинути курити важко, альтернатива є ще складнішою.

Кампанія проти вейпінгу для дорослих посилює комплексну підтримку та інструменти, доступні для вейперів, щоб допомогти їм кинути цю підступну, всепоглинаючу звичку, мотивуючи вейперів повернути контроль над нікотином. Кампанія підкреслює, що хоча вони не обирали нікотинову залежність, вона вже обрала їх.

Тим часом молодіжна кампанія проти вейпінгу має на меті переосмислити соціальну норму вейпінгу, закликаючи молодих австралійців до саморефлексії та «приєднатися до тисяч тих, хто кидає вейп». Кампанія ґрунтується на усвідомленні того, що як куріння, так і вейпінг можуть проникати в життя людей, коли вони цього не очікують, стаючи звичкою, яку важко контролювати. Кампанія спонукає молодих австралійців запитати себе: «Чому ми все ще робимо це?».

Том Хоскінс, креативний директор BMF, заявив: «Нещодавні дослідження показали, що люди, які курять вейп, з більшою ймовірністю почнуть курити сигарети, порівняно з тими, хто ніколи не курив. А оскільки доступ до цих продуктів стає дедалі складнішим через регуляторні зміни, зростає потреба в підтримці людей, які хочуть кинути палити. Отже, ефективне вирішення ширшої проблеми означало створення нюансованої та орієнтованої на конкретну аудиторію роботи, яка б говорила про підступну природу як вейпінгу, так і куріння. Спільною рисою є те, що зараз, з більшою кількістю доступних інструментів і підтримки, для австралійських курців і вейперів настав найкращий час, щоб відмовитися від куріння назавжди».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео