Австралійське агентство створило святковий бриф для своїх клієнтів
18 Гру 2024, 16:12

Австралійське агентство створило святковий бриф для своїх клієнтів

Цього Різдва австралійське агентство WiredCo. надало своїм традиційним подарункам для клієнтів нового звучання.

Оскільки 61% австралійців відчувають на собі наслідки вигорання, агентство вирішило створити щось, що допоможе клієнтам розслабитися, перезарядитися та по-справжньому насолодитися святковим сезоном. Черпаючи натхнення з незліченних брифів, які вони отримували протягом року, WiredCo. вирішило, що настав час клієнтам отримати свій власний.

Для цього креативники створили «The Holiday Brief» — односторінковий посібник, який допоможе вимкнутись і насолодитись святковою перервою. Стилізований під класичний креативний бриф, він містить усе найнеобхідніше: бекграунд, інсайт, пропозицію, цільову аудиторію, завдання, результати та навіть ідеї, які допоможуть максимально ефективно використати святкові дні.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

До кожного кошика також входить кінокамера, що дає клієнтам змогу закарбувати святкові спогади назавжди.

Розкажіть друзям про новину