Цього Різдва австралійське агентство WiredCo. надало своїм традиційним подарункам для клієнтів нового звучання.
Оскільки 61% австралійців відчувають на собі наслідки вигорання, агентство вирішило створити щось, що допоможе клієнтам розслабитися, перезарядитися та по-справжньому насолодитися святковим сезоном. Черпаючи натхнення з незліченних брифів, які вони отримували протягом року, WiredCo. вирішило, що настав час клієнтам отримати свій власний.
Для цього креативники створили «The Holiday Brief» — односторінковий посібник, який допоможе вимкнутись і насолодитись святковою перервою. Стилізований під класичний креативний бриф, він містить усе найнеобхідніше: бекграунд, інсайт, пропозицію, цільову аудиторію, завдання, результати та навіть ідеї, які допоможуть максимально ефективно використати святкові дні.
До кожного кошика також входить кінокамера, що дає клієнтам змогу закарбувати святкові спогади назавжди.