Австралійське агентство створило святковий бриф для своїх клієнтів
18 Гру 2024, 16:12

Австралійське агентство створило святковий бриф для своїх клієнтів

Цього Різдва австралійське агентство WiredCo. надало своїм традиційним подарункам для клієнтів нового звучання.

Оскільки 61% австралійців відчувають на собі наслідки вигорання, агентство вирішило створити щось, що допоможе клієнтам розслабитися, перезарядитися та по-справжньому насолодитися святковим сезоном. Черпаючи натхнення з незліченних брифів, які вони отримували протягом року, WiredCo. вирішило, що настав час клієнтам отримати свій власний.

Для цього креативники створили «The Holiday Brief» — односторінковий посібник, який допоможе вимкнутись і насолодитись святковою перервою. Стилізований під класичний креативний бриф, він містить усе найнеобхідніше: бекграунд, інсайт, пропозицію, цільову аудиторію, завдання, результати та навіть ідеї, які допоможуть максимально ефективно використати святкові дні.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

До кожного кошика також входить кінокамера, що дає клієнтам змогу закарбувати святкові спогади назавжди.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео