30 Тра 2024, 17:57

Аврору, Попелюшку та інших діснеївських принцес одягнули у весільні сукні українського бренду

Український бренд весільних суконь Vladiyan Royal використав штучний інтелект, аби відтворити свої фірмові весільні сукні у віртуальній реальності та продемонструвати, як вони виглядатимуть на улюблених принцесах Дісней — Попелюшці, Белль, Аврорі та Ельзі.

У такий спосіб команда бренду хотіла передати свої цінності та показати наскільки важливо перенести наречених у світ, де вони відчуватимуть себе справжніми принцесами, а також підкреслити, що мрії про щасливий шлюб, вічне кохання та сім’ю справді здійснюються. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину

Нове відео