Аватарів метавсесвіту Meta можна буде одягти в одяг українського бренду
22 Лип 2022, 10:29

Аватарів метавсесвіту Meta можна буде одягти в одяг українського бренду

Meta звернулася до українського бренду DressX, щоб той надав одяг для аватарів компанії. Предмети з асортименту тільки в діджитал форматі DressX продаватимуться нарівні з Balenciaga, Prada та Thom Browne.

Вбрання для аватара при запуску коштують від 2,99 до 8,99 доларів (Meta також продовжить пропонувати безкоштовні варіанти). Після створення люди можуть використовувати свої аватари в Meta Instagram, Facebook, Messenger і Quest за допомогою наклейок, повідомлень і постів у стрічці. Ринок аватарів був уперше представлений у США, Канаді, Таїланді та Мексиці та згодом буде розширений на інші країни. Компанія також поділиться частиною прибутку з DressX.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений DRESSX (@dressx)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нові колекції DressX будуть випускатися щомісяця, і Meta повідомила, що планує зрештою дозволити незалежним креаторам продавати свої дизайни – функцію, яку DressX вже підтримує на власній платформі.

«Можливість масштабу, якого ми можемо досягти за допомогою Meta, велика», — каже співзасновниця DressX Дар’я Шаповалова. «Для нас це маленька перемога, бо коли ми починали, не було нічого. Ціль полягає в тому, щоб спростити процес носіння діджитал моди. Ми хочемо, щоб люди носили колекції DressX у Snapchat, Meta, Roblox та інших сервісах». Компанія вже продала більше 38 000 штук з того часу, як кілька місяців тому почала пропонувати предмети на торговому майданчику Roblox.

Розкажіть друзям про новину