Астронавт відклав запуск космічного корабля заради футболу у комедійному ролику
26 Гру 2022, 11:24

Астронавт відклав запуск космічного корабля заради футболу у комедійному ролику

Фанати футболу бувають одержимі грою, особливо перед плей-офф, про що свідчить останній креатив однієї з найбільших американських телекомунікаційних компаній AT&T.

«Надто багато студентського футболу ніколи не буває надто багато» — це національна кампанія. Вперше представлена у листопаді, вона ілюструє безліч дій, на які роблять ці фанати, щоб залишатися на зв’язку протягом усього сезону, а можливості підключення 5G мобільної компанії настільки сильні, що гарантовано підживлюють їхню одержимість.

У ролику «The launch», останньому фільмі кампанії, астронавт (і прихильник Канадської футбольної ліги) відклав запуск свого космічного корабля, щоб побачити фінальну гру улюбленої команди Нотр-Дам Файтінг Айріш.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео