Астронавт дослідив загадкову «чорну діру» у зухвалій рекламі бренду секс-іграшок
09 Сер 2024, 12:20

Астронавт дослідив загадкову «чорну діру» у зухвалій рекламі бренду секс-іграшок

Бренд секс-іграшок EasyToys запустив кампанію «Explore Uranus», покликану розпочати розмову про анальну гру та заохотити відкрити для себе «внутрішній простір нескінченної насолоди».

Анус може бути предметом багатьох жартів, але це також одна з найбільш ігнорованих ерогенних зон на людському тілі. Завдяки великій кількості нервових закінчень, зокрема, сідничного нерва, анальна стимуляція може сприяти отриманню більш інтенсивних оргазмів як у чоловіків, так і у жінок. Проте, згідно з нещодавнім опитуванням EasyToys, менше половини опитаних дорослих коли-небудь досліджували власну чорну діру, причому більшість з них назвали «страх» і «культурні табу» основною причиною того, що вони цього не робили.

Тож EasyToys розпочав власну внутрішню космічну гонку — заохочуючи шукачів задоволень вирушити у подорож на незвідану територію. А щоб заохотити людей відкритіше говорити про дослідження темного боку свого Місяця, вони випустили по-справжньому зухвалу рекламу — оду фантастичному кіно, дія якого розгортається в глибинах космосу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У ролику анонімний астронавт натрапляє на таємничу «чорну діру», яка веде його у подорож для того, щоб виявити, що те, що він шукав, весь цей час було прямо за рогом.

Кампанія була створена інді-агенцією Officer & Gentleman.

09 Сер 2024, 12:20
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

«Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel
«Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel
Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
«Мовчання — НЕ золото»: відомі приказки переосмислили, щоб зруйнувати стереотипи про домашнє насильство
«Мовчання — НЕ золото»: відомі приказки переосмислили, щоб зруйнувати стереотипи про домашнє насильство