Астронавт дослідив загадкову «чорну діру» у зухвалій рекламі бренду секс-іграшок
09 Сер 2024, 12:20

Астронавт дослідив загадкову «чорну діру» у зухвалій рекламі бренду секс-іграшок

Бренд секс-іграшок EasyToys запустив кампанію «Explore Uranus», покликану розпочати розмову про анальну гру та заохотити відкрити для себе «внутрішній простір нескінченної насолоди».

Анус може бути предметом багатьох жартів, але це також одна з найбільш ігнорованих ерогенних зон на людському тілі. Завдяки великій кількості нервових закінчень, зокрема, сідничного нерва, анальна стимуляція може сприяти отриманню більш інтенсивних оргазмів як у чоловіків, так і у жінок. Проте, згідно з нещодавнім опитуванням EasyToys, менше половини опитаних дорослих коли-небудь досліджували власну чорну діру, причому більшість з них назвали «страх» і «культурні табу» основною причиною того, що вони цього не робили.

Тож EasyToys розпочав власну внутрішню космічну гонку — заохочуючи шукачів задоволень вирушити у подорож на незвідану територію. А щоб заохотити людей відкритіше говорити про дослідження темного боку свого Місяця, вони випустили по-справжньому зухвалу рекламу — оду фантастичному кіно, дія якого розгортається в глибинах космосу.

У ролику анонімний астронавт натрапляє на таємничу «чорну діру», яка веде його у подорож для того, щоб виявити, що те, що він шукав, весь цей час було прямо за рогом.

Кампанія була створена інді-агенцією Officer & Gentleman.

09 Сер 2024, 12:20
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Американський репер та солдати з «Гри у кальмара» влаштували святкову вечірку у ролику Johnnie Walker та Uber Eats
Американський репер та солдати з «Гри у кальмара» влаштували святкову вечірку у ролику Johnnie Walker та Uber Eats
MAKE SENSE та Kernel: експансія українського креативу в Нідерландах
MAKE SENSE та Kernel: експансія українського креативу в Нідерландах
«Завтра буде»: поштова компанія розповіла історії життя українців у новій кампанії
«Завтра буде»: поштова компанія розповіла історії життя українців у новій кампанії