Реклама веганської благодійної організації Viva! була заборонена Управлінням зі стандартів реклами у Великій Британії.
Креатив містив гру слів з брендом молочних продуктів Müller, оскільки на кришці йогурту було написано «Killer yoghurt. Зі смаком материнської скорботи». Це супроводжувалося пародійним голосом за кадром, який стверджував, що йогурт має «смак пуповини», «змішаний з жорстокістю», та можна «відчути смак мук в кожному ковтку».
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.
Потім жінку показували усміхненою, з кров’ю на зубах і губах, що стікала до підборіддя після того, як вона лизнула кришечку йогурту. Реклама завершувалася зображенням критого молочного корівника, заповненого коровами. В тексті до ролика у соцмережах зазначалося: «Спонсоровано. Оплачено Viva! Веганська благодійна організація… Killer yoghurts. Не терпиться поїсти? Інтенсивне молочне тваринництво у Великобританії зростає».
Ролик звинуватили в тому, що він спричинив «широкомасштабну образу», тоді як рекламний наглядовий орган попередив, що «страх перед лихом не повинен бути надмірним» і що «маркетологи не повинні використовувати шокуючу заяву або зображення лише для того, щоб привернути до себе увагу». У відповідь Viva! заявила, що реклама була пародійною і націлена на дорослих, які всі знають, що м’ясо, молочні продукти, субпродукти і кров є частиною повсякденного раціону харчування у Великій Британії.
Благодійна організація додала, що вважає рекламу «м’якою» в порівнянні, оскільки британські глядачі глибоко шоковані від смерті та насильства на телебаченні, але визнала, що якщо Viva! знову запустить цю рекламу, то тільки на YouTube.
Проте застосунки Duolingo і Poki Games оголосили, що негайно заблокували рекламодавця. Duolingo стверджує, що реклама була розміщена Google Admob, який вона не контролює, а Poki Games заявила, що Google неправильно позначив рекламу як «Їжа та напої».
Управління зі стандартів реклами постановило, що графічні та криваві зображення були невиправданими, зазначивши, що образи Viva! можуть бути сприйняті як такі, що лякають і викликають страждання, особливо у дітей.
Варто зазначити, що кампанія Viva! збіглася в часі з розслідуванням британської газети The Observer, яка виявила жорстоке поводження з коровами з боку постачальників компанії Müller на кількох фермах з нульовим випасом.