AR-дзеркало від Macy’s дозволить відвідувачам приміряти сукні принцес Disney
17 Лис 2023, 14:49

AR-дзеркало від Macy’s дозволить відвідувачам приміряти сукні принцес Disney

Напередодні Різдва все більше брендів вдається до AR-ініціатив. Наприклад, нещодавно Lego запустив конкурс із метання сніжок у доповненій реальності під назвою «Snow Throw».

Тепер протягом усього святкового сезону відвідувачі флагманського магазину Macy’s на Геральд Сквер у Нью-Йорку матимуть можливість віртуально перетворитися на принцес Disney за допомогою дзеркала доповненої реальності.

AR-дзеркало є частиною запуску в Macy’s колекції продуктів «Disney Princess», що включає костюми, ляльок та багато іншого.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Дзеркало дозволить віртуально приміряти сукні принцес Disney, при цьому на екрані також з’являтимуться різноманітні анімації та рухомі ефекти.

«Ми раді розширенню наших відносин з Disney, адже разом ми втілюємо в життя враження від принцес Disney в магазинах та онлайн за допомогою ексклюзивних товарів Disney, якраз напередодні свят, — сказала Ната Двір, директорка з мерчандайзингу Macy’s. — Наші бренди є синонімом особливих вражень, і ми не можемо дочекатися, щоб зачарувати нове покоління шанувальників дивом Disney в Macy’s».

Дзеркало буде доступне до кінця січня.

«Disney та Macy’s мають спільну мету — запропонувати споживачам чарівні моменти та високоякісний продукт, — сказав Майк Стагг, старший віце-президент Disney зі споживчих товарів у Північній та Південній Америці. — Диво Disney Princess в Macy’s Herald Square надихне гостей зануритися у справді незабутній досвід шопінгу».

Розкажіть друзям про новину