Lego запустив AR-змагання з метання сніжок для жителів Лондона та Нью-Йорка
15 Лис 2023, 14:07

Lego запустив AR-змагання з метання сніжок для жителів Лондона та Нью-Йорка

Компанія Lego запустила конкурс із метання сніжок у доповненій реальності під назвою «Snow Throw».

Протягом усього святкового сезону у вітринах магазинів Lego на 5-й Авеню в Нью-Йорку та на Лестер-сквер у Лондоні можна пограти в «Snow Throw», що дозволить покупцям з обох міст зійтися у бліц-турнірі з метання сніжок.

«Snow Throw» є частиною більш масштабної кампанії Lego «Play is Your Superpower». Остання ітерація кампанії базується на святковому ролику, у якому діти, дорослі та живі подарунки Lego збираються разом для енергійного кидання сніжками.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Новина за темою
Бої сніжками, Олаф та Йода: різдвяний ролик Lego показав дітям, що гра є їх суперсилою

«У нашій цьогорічній святковій кампанії ми хотіли показати, як гра з Lego привносить новий епічний вимір у перетворення святкових сімейних моментів на щось ще більш надзвичайне, і що може бути краще, ніж перетворити звичайний сімейний похід за покупками на можливість взяти участь в епічному сніжному змаганні з іншими покупцями на іншому кінці світу!», — коментує Наталі Столович, голова Lego Retail у Lego Group.

У зв’язку зі святами магазини Lego також проводять щорічну ініціативу «Build to Give», закликаючи покупців побудувати серце з цеглинок Lego та поділитися ним у соціальних мережах з хештегом #BuildtoGive. За кожну публікацію бренд подарує набір Lego дитині, яка його потребує.

Розкажіть друзям про новину