Apple видалила рекламу, зняту в Таїланді, після заклику влади та жителів країни
05 Сер 2024, 11:23

Apple видалила рекламу, зняту в Таїланді, після заклику влади та жителів країни

Компанія Apple відкликала рекламний ролик, знятий у Таїланді, після того, як законодавці, інфлюенсери та громадяни бойкотували через образливе, на їхню думку, зображення країни Південно-Східної Азії у короткометражному фільмі.

10-хвилинний фільм Apple під назвою «The Underdogs: OOO (Out Of Office)», п’ята частина комедійної серії, що розповідає про групу співробітників, які виконують завдання на робочому місці та вирішують проблеми з продуктами та функціями Apple, був доступний в Інтернеті близько двох тижнів. Дія відбувається в Бангкоку та Районгу, а співробітники подорожують до Таїланду в малобюджетному квесті, щоб знайти нову пакувальну фабрику.

@bangkokpost.official Apple’s latest short film commercial ‘The Underdogs: OOO (Out Of Office)’ that aims to represent its gadgets filmed in Thailand has sparked criticism among Thai people as the commercial portrays Thailand in a low-tech and underdeveloped mood and tone, using a warm colour in several scenes of the film. #apple #Thailand #commercial #technology #gadgets #shortfilm #iphone #ipad #macbook #imac #applevisionpro #ios #applethailand #ไอโฟน #ไอแพด #แมคบุ๊ค #แอปเปิ้ล #โฆษณา #หนังสั้น #ข่าวtiktok #ข่าวเทคโนโลยี ♬ original sound – Bangkok Post

У рамках своєї пригоди герої каталися на культовому тайському тук-туку, спілкувалися з дивакуватими місцевими жителями і зупинялися в напівзруйнованому готелі в Бангкоку. Інфлюенсери в соціальних мережах та інтернет-користувачі, однак, заявили, що країна була грубо спотворена як недорозвинена і застаріла. Компанія Apple заявила, що не хотіла нікого образити і співпрацювала з місцевою продакшн-компанією у створенні рекламного ролика.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Нашим наміром було відзначити оптимізм і культуру країни, і ми просимо вибачення за те, що не повністю відобразили енергію Таїланду сьогодні. Фільм більше не виходить в ефір», — йдеться в заяві компанії.

Така реакція з’явилася через те, що уряд Таїланду намагається підвищити статус та імідж країни як світового туристичного центру, оскільки ця важлива галузь є ключовим рушієм економічного зростання. Прем’єр-міністр Сретта Тавісін пообіцяв зробити Таїланд авіаційним і логістичним центром, а його адміністрація прагне так званих швидких перемог, щоб збільшити кількість іноземних туристів і стимулювати економіку, яка є другою за величиною в Південно-Східній Азії.

Рекламний ролик також викликав занепокоєння серед законодавців у туристичному комітеті Палати представників Конгресу США, які планували запросити представників Apple та державних установ для обговорення цього питання.

05 Сер 2024, 11:23
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва