Apple видалила рекламу, зняту в Таїланді, після заклику влади та жителів країни
05 Сер 2024, 11:23

Apple видалила рекламу, зняту в Таїланді, після заклику влади та жителів країни

Компанія Apple відкликала рекламний ролик, знятий у Таїланді, після того, як законодавці, інфлюенсери та громадяни бойкотували через образливе, на їхню думку, зображення країни Південно-Східної Азії у короткометражному фільмі.

10-хвилинний фільм Apple під назвою «The Underdogs: OOO (Out Of Office)», п’ята частина комедійної серії, що розповідає про групу співробітників, які виконують завдання на робочому місці та вирішують проблеми з продуктами та функціями Apple, був доступний в Інтернеті близько двох тижнів. Дія відбувається в Бангкоку та Районгу, а співробітники подорожують до Таїланду в малобюджетному квесті, щоб знайти нову пакувальну фабрику.

@bangkokpost.official Apple’s latest short film commercial ‘The Underdogs: OOO (Out Of Office)’ that aims to represent its gadgets filmed in Thailand has sparked criticism among Thai people as the commercial portrays Thailand in a low-tech and underdeveloped mood and tone, using a warm colour in several scenes of the film. #apple #Thailand #commercial #technology #gadgets #shortfilm #iphone #ipad #macbook #imac #applevisionpro #ios #applethailand #ไอโฟน #ไอแพด #แมคบุ๊ค #แอปเปิ้ล #โฆษณา #หนังสั้น #ข่าวtiktok #ข่าวเทคโนโลยี ♬ original sound – Bangkok Post

У рамках своєї пригоди герої каталися на культовому тайському тук-туку, спілкувалися з дивакуватими місцевими жителями і зупинялися в напівзруйнованому готелі в Бангкоку. Інфлюенсери в соціальних мережах та інтернет-користувачі, однак, заявили, що країна була грубо спотворена як недорозвинена і застаріла. Компанія Apple заявила, що не хотіла нікого образити і співпрацювала з місцевою продакшн-компанією у створенні рекламного ролика.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Нашим наміром було відзначити оптимізм і культуру країни, і ми просимо вибачення за те, що не повністю відобразили енергію Таїланду сьогодні. Фільм більше не виходить в ефір», — йдеться в заяві компанії.

Така реакція з’явилася через те, що уряд Таїланду намагається підвищити статус та імідж країни як світового туристичного центру, оскільки ця важлива галузь є ключовим рушієм економічного зростання. Прем’єр-міністр Сретта Тавісін пообіцяв зробити Таїланд авіаційним і логістичним центром, а його адміністрація прагне так званих швидких перемог, щоб збільшити кількість іноземних туристів і стимулювати економіку, яка є другою за величиною в Південно-Східній Азії.

Рекламний ролик також викликав занепокоєння серед законодавців у туристичному комітеті Палати представників Конгресу США, які планували запросити представників Apple та державних установ для обговорення цього питання.

05 Сер 2024, 11:23
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Heineken перетворив своє пиво на крем для обличчя
Heineken перетворив своє пиво на крем для обличчя
Молоко vs кар’єра: мережа магазинів перетворила шопінг на рекрутинг
Молоко vs кар’єра: мережа магазинів перетворила шопінг на рекрутинг
Apple запустив у продаж комп’ютер із серіалу «Розрив»
Apple запустив у продаж комп’ютер із серіалу «Розрив»