Новий рекламний ролик Apple зробив Macbook Pro головним об’єктом, навколо якого розвивається сюжет, підкреслюючи функції конфіденційності та безпеки цього комп’ютера.
Фільм показав, як арсенал інструментів Apple, застосунки для стеження та функції конфіденційності допомагають знайти вкрадений комп’ютер. Восьмихвилинний рекламний ролик «Swiped» — це, мабуть, перший кримінальний трилер, у якому застосунок «Find My Friends» став ключовим рушієм сюжету.
Бренд створив рекламу на основі дослідження, яке показало, що гібридна робота продовжить розвиватися до 2024 року, а це означає, що функції безпеки стануть більш важливими для бізнесу, який обирає, яке обладнання купувати. У міні-трилері використовуються Touch ID, відстеження пристроїв, шифрування та паролі, що зберігаються в хмарі.
Ролик з’явиться на платних діджитал, соціальних, телевізійних каналах, а також на власних медіа-каналах Apple.