Apple представив ролик з погонями та переслідуваннями у стилі кращих бойовиків
26 Лип 2023, 12:52

Apple представив ролик з погонями та переслідуваннями у стилі кращих бойовиків

Новий рекламний ролик Apple зробив Macbook Pro головним об’єктом, навколо якого розвивається сюжет, підкреслюючи функції конфіденційності та безпеки цього комп’ютера.

Фільм показав, як арсенал інструментів Apple, застосунки для стеження та функції конфіденційності допомагають знайти вкрадений комп’ютер. Восьмихвилинний рекламний ролик «Swiped» — це, мабуть, перший кримінальний трилер, у якому застосунок «Find My Friends» став ключовим рушієм сюжету.

Бренд створив рекламу на основі дослідження, яке показало, що гібридна робота продовжить розвиватися до 2024 року, а це означає, що функції безпеки стануть більш важливими для бізнесу, який обирає, яке обладнання купувати. У міні-трилері використовуються Touch ID, відстеження пристроїв, шифрування та паролі, що зберігаються в хмарі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик з’явиться на платних діджитал, соціальних, телевізійних каналах, а також на власних медіа-каналах Apple.

Розкажіть друзям про новину