Антиутопічний ролик бренду мила підтримав страйк американських письменників
12 Лип 2023, 17:33

Антиутопічний ролик бренду мила підтримав страйк американських письменників

Бренд натурального мила Pure Rush запустив вірусну кампанію на підтримку страйку Гільдії письменників США. Компанія пожертвує 15% від усіх липневих прибутків Гільдії письменників Америки Західного регіону через благодійний фонд Entertainment Community Fund.

У ролику телевізійники вирішили використати замість письменників ChatGPT та інші технології, які не потребують участі людини. Та виявилось, що самі вони згенеровані ШІ. На екрані з’являється напис «Страйк письменників смердить!» і перемикається на зображення людей, які вмиваються. «Ми прикриваємо вашу спину», — каже Pure Rush.

«Перо сильніше за меч, — сказав представник Pure Rush. — Ми всі відчували радість і натхнення, і навіть були зворушені до сліз від книг, фільмів і телевізійних шоу. Ось чому письменники так важливі для розвитку нашого суспільства, і чому ми підтримуємо зусилля, спрямовані на припинення страйку».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Pure Rush створили рекламу власними силами.

Трудовий спір між Гільдією письменників Америки та Альянсом продюсерів кіно і телебачення триває з 2 травня. WGA вимагає підвищення мінімальної компенсації, регулювання штучного інтелекту, збільшення внесків до пенсійного та медичного страхування, посилення професійних стандартів, загального захисту сценаристів та багато іншого.

Розкажіть друзям про новину