Нове видання County Highway, яке позиціонує себе як «Єдина газета Америки», сміливо повернуло до золотої ери заплямованих чорнилом аркушів.
Це видання, що виходить раз на два місяці, виглядає як газета 19-го століття і пропонує змінити підхід до для висвітлення подій сьогодення.
Візуальна ідентичність County Highway, розроблена відомою командою дизайнерської агенції Pentagram, є свідченням прихильності до культури друкованих видань. Його типографіка віддає данину поваги газетам 19-го століття, а заголовки перегукуються з лаконічним стилем вінтажної журналістики.
Задумана під час пандемії, ця газета охоплює широкий спектр тем — від мистецтва і політики до сільського господарства та життя поза мережею, з акцентом на США. Його позицію як частини альтернативної преси підкреслює цілий розділ, присвячений музиці.
The next issue of County Highway goes to print tomorrow! Here’s a peek at one of our cover stories, featuring Hell’s Angels with five-inch knives, BDSM and Airsoft enthusiast strippers, and one grandma. pic.twitter.com/LK0UMla2zM
— County Highway (@countyhwy) September 19, 2023
Цей ностальгічний і водночас свіжий погляд на друковану журналістику вражає. За словами співзасновника і редактора Девіда Семюелса, газета досягла запланованих показників передплати і продажів на третій рік протягом перших трьох тижнів після запуску влітку, незважаючи на те, що не було жодної реклами. Натомість примірники першого випуску просто виставляли в книгарнях і музичних магазинах США та Канади, покладаючись на впізнаваність і сарафанне радіо.
З шістьма випусками на рік, виданням кожні два місяці та швидкозростаючою читацькою аудиторією, County Highway доводить, що немає нічого кращого, ніж тримати газету в руках.
«Тримайте її в руках, складайте вчетверо і читайте на своєму ґанку сонячного дня з улюбленою чашкою кави, сигаретою чи банкою пива», — іронізує газета.