Amazon використовуватиме ШІ у відгуках про товари
15 Сер 2023, 12:39

Amazon використовуватиме ШІ у відгуках про товари

Amazon оголосив, що почне використовувати генеративний штучний інтелект, щоб допомогти покупцям краще зрозуміти, що клієнти говорять про товар, без необхідності читати десятки окремих відгуків.

Ритейлер заявляє, що нова технологія буде надавати короткий текст прямо на сторінці з детальною інформацією про товар.

На додаток до цього, Amazon також виділятиме ключові атрибути продукту у вигляді кнопок, на які можна натиснути. Наприклад, якщо клієнт хоче дізнатися про «простоту використання» або «продуктивність» продукту, він може натиснути кнопку, щоб побачити лише ті відгуки, в яких згадуються ці терміни.

Компанія вже пропонувала подібну функцію, виводячи на екран часто вживані слова, знайдені у відгуках, які також були доступні у вигляді кнопок, на які можна натиснути.

Нові функції на основі ШІ спочатку будуть доступні для частини американських покупців на мобільних пристроях з «широким вибором» товарів. Під час цих тестів компанія буде працювати над вивченням і доопрацюванням своїх моделей ШІ, щоб підвищити їх ефективність.

Також Amazon відреагував на занепокоєння щодо фейкових відгуків, заявивши, що буде публікувати лише ті відгуки, які стосуються перевірених покупок. Крім того, компанія продовжує інвестувати «значні ресурси» для боротьби з фейковими відгуками.

«Це включає в себе моделі машинного навчання, які аналізують тисячі точок даних для виявлення ризиків, включаючи зв’язки з іншими обліковими записами, активність входу, історію відгуків та інші ознаки незвичайної поведінки, а також експертів-слідчих, які використовують складні інструменти виявлення шахрайства для аналізу і запобігання появі фальшивих відгуків у нашому магазині», — зазначає ритейлер.

Розкажіть друзям про новину