Aldi запропонувала cвою альтернативу клатчу Moschino у вигляді селери
28 Жов 2024, 12:29

Aldi запропонувала cвою альтернативу клатчу Moschino у вигляді селери

Минулого тижня модний бренд Moschino випустив клатч зі штучної шкіри у формі селери вартістю $4,995.

Британська мережа супермаркетів Aldi відреагувала на це власною акцією зі знижкою 75 пенсів. У своєму дописі у TikTok бренд зазначив: «Ваш хід, Moschino, але у нас є цілий овочевий відділ».

@aldiuk Your move @Moschino, but we do have a whole veg aisle #MoschinoCeleryBag #AldiTikTok #AldiUK #CeleryBag #SedanoBag ♬ original sound – cami ୨୧

Бренд опублікував допис-пародію модного бренду в Instagram, влаштувавши фотосесію в овочевому відділі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину