Aldi запропонувала cвою альтернативу клатчу Moschino у вигляді селери
28 Жов 2024, 12:29

Aldi запропонувала cвою альтернативу клатчу Moschino у вигляді селери

Минулого тижня модний бренд Moschino випустив клатч зі штучної шкіри у формі селери вартістю $4,995.

Британська мережа супермаркетів Aldi відреагувала на це власною акцією зі знижкою 75 пенсів. У своєму дописі у TikTok бренд зазначив: «Ваш хід, Moschino, але у нас є цілий овочевий відділ».

@aldiuk Your move @Moschino, but we do have a whole veg aisle #MoschinoCeleryBag #AldiTikTok #AldiUK #CeleryBag #SedanoBag ♬ original sound – cami ୨୧

Бренд опублікував допис-пародію модного бренду в Instagram, влаштувавши фотосесію в овочевому відділі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину