Погіршення стану планети стало потужним джерелом натхнення для рекламної творчості, адже це нагода створити сміливі, нестандартні кампанії, що закликають людей переосмислити власні звички.
Один із таких прикладів — креативна кампанія від агенції AlmapBBDO для Всесвітнього фонду дикої природи (WWF) Бразилії. Вона втілена у формі серіалу у стилі мексиканської теленовели під назвою «Muy Caliente» — драматичної історії про «кохання, зраду та зміну клімату», розказаної за допомогою ляльок-маріонеток.
Сюжет, хоч і натхненний жанром теленовел, базується на реальній біологічній трагедії — житті чорнобрових альбатросів, відомих своєю вірністю. Ці морські птахи утворюють пари на десятиліття, іноді більше ніж на 50 років. Але сьогодні через глобальне потепління океани змінюються, і альбатросам доводиться долати все більші відстані в пошуках їжі. Через це багато з них не встигають повернутися до шлюбного сезону, і давні пари розпадаються.
Перший з трьох епізодів уже доступний на соціальних платформах WWF Бразилії. Кампанія має на меті не лише підвищити обізнаність, а й закликати до пожертв, які допоможуть організації захищати морське життя.