У Третьому щорічному конкурсі постерів «Artdonation» взяли участь 152 автора з 30 міст України, зокрема тих, котрі тимчасово окуповані Росією. Темою конкурс була теза про те, що «Донорство крові — ще одна лінія оборони країни», адже під час війни потреба у донорській крові неабияк зростає.
Засновниця конкурсу Олена Балбек каже, що місія Агентів сильніша за війну, оскільки саме зараз говорити про донорство особливо важливо.
Переможці за рішенням журі:
- 1 місце — Клочко Павло;
- 2 місце — Олександра Тетеріна;
- 3 місце — Софія Притика.
Роботи оцінювали найкращі фахівці у своїй галузі: ілюстратор Сергій Майдуков, головна редакторка у Telegraph.Design Анна Карнаух, креативна продюсерка в ANGRY agency Даша Андрющенко, креативний директор TECHIIA Holding та фонд KOLO Олександр Тараненко, засновниця проєкту Агенти крові Олена Балбек, українська інстаграм-блогерка Аліна Френдій, співзасновниця клубу ілюстраторів Pictoric Олена Старанчук.
Переможці отримають безкоштовний онлайн-курс від креативного Інституті Projector (@prjctr_institute).
За результатами глядацького голосування, перемогли:
- 1 місце — Юлія Лишанець;
- 2 місце — Сімона Тон;
- 3 місце — Наталія Мікеладзе.
Вони отримують промокод на купівлю донорської футболки від українського бренду Syndicate.
П’ятдесят робіт, котрі увійшли до короткого списку переможців традиційно стануть виставкою у центрах здачі крові, а також візуальним закликом до донорства на сітілайтах українських міст.