Організація Hackney Baby & Children’s Bank, що допомагає малозабезпеченим сім’ям, запустила потужну різдвяну кампанію у співпраці з креативним агентством Atomic London, підкреслюючи нестерпні реалії кризи вартості життя, з якою мільйони сімей зіштовхнуться цього Різдва.
У Великобританії майже сім із десяти осіб (67%) стурбовані тим, що не можуть дозволити собі різдвяну вечерю, а кожна сьома (14%) не може дозволити собі зробити своїм дітям різдвяний подарунок.
Маючи це на увазі, благодійна організація створила кампанію, зосереджену навколо адвент-календаря, наповненого необхідними речами, які мають бути у людей, які перебувають на вістрі кризи вартості життя, щоб пережити зиму.
Як і розкішні календарі, він був красиво знятий Джейкобом Макфаденом, але розкішний зовнішній вигляд поєднується із повсякденним характером продуктів усередині.
Кампанія веде на спеціальний веб-сайт, де можна побачити всі предмети (які не продаються), а також пожертвувати на благодійність.
Кампанія охопила понад 10 мільйонів людей за перші пару днів і принесла необхідну інформацію та пожертвування у фонд, крім того, завдяки тому. що нею поділились і провідні інфлюєнсери.
Hackney Children & Baby Bank відіграє життєво важливу роль для сімей, допомагаючи сім’ям біженців, жінкам, які стали жертвами торгівлі людьми, жертвам домашнього насильства та батькам, які постраждали від кризи вартості життя, одягом, взуттям, іграшками, книгами, їжею, дитячим обладнанням та іншим.
Бетті Вестер із Hackney Children’s & Baby Bank сказала: «Hackney став свідком безпрецедентного зростання попиту на предмети першої необхідності. Багато родин цієї зими щосили намагаються втриматися всі разом і зрештою стикаються з дуже похмурим Різдвом; ми сподіваємося, що ця кампанія якимось чином підкреслить, якою мірою сім’ї зараз борються, а також безпосередньо допоможе тим, хто цього потребує».
Метт Крамп та Гевін Макріді, креативні директори Atomic London, сказали: «Для багатьох людей цього року Різдво – це не розкішні подарунки. Обов’язкові атрибути 2022 – це не нові кросівки або дизайнерські зволожуючі засоби. Натомість йдеться про те, щоб зігрітися і поставити їжу на стіл».
«На тлі цього ми бачили магазини, повні розкішних календарів вартістю понад 100 фунтів стерлінгів, та статті, які описують їх як абсолютний мастхев. Ми не могли не поставити питання, що насправді має утримувати розкішний адвент-календар у розпал кризи вартості життя, і сподіваємося, що ця кампанія допоможе залучити пожертвування в Hackney Baby & Children’s Bank».