1025 конкурсні роботи з 33 країн світу змагатимуться за нагороди Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023. Судді розпочали роботу, результати стануть відомі вже наприкінці травня.
На КМФР 2023 зареєстровано 1025 роботи, що на 25% більше, ніж в минулому році. Як і минулоріч, основна частина робіт надійшла з України, але географія учасників в цьому році розширилась. Кількість країн-учасниць становить 33 країни. Команда фестивалю рада такій міжнародній підтримці та залученості рекламістів з такої значної кількості країн світу.
Найбільше конкурсних робіт від іноземних учасників надійшло з Франції, Грузії та Латвії. А разом з ними до конкурсної програми доєдналися агенції з Австралії, Азербайджану, Бельгії, Болгарії, Великобританії, Венесуели, Естонії, Ісландії, Іспанії, Італії, Казахстану, Канади, Киргизстану, Литви, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, ОАЕ, Польщі, Португалії, Словаччини, Словенії, Угорщини, Узбекистану, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Чилі та Швеції.
Найчисленнішим конкурсом цього року став конкурс PEACE, створений для робіт та кампаній, які протидіють війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства, включно з сьогоденною війною в Україні.
Наступні позиції зайняли конкурси – Local Solutions; Children: Health/Safety/Happiness та Arts and Culture.
Конкурсні роботи оцінюватимуть п’ять команд міжнародного журі, до яких увійшло 41 досвідчених та титулованих рекламістів із 25 країн.
Головами журі стали:
- Gaetan du Peloux, Chief Creative Officer, Marcel, Франція;
- Bartek Klimaszewski, Executive Creative Director, MOLECULAR Worldwide, Польща;
- Morten Grubak, Executive Creative Director, Virtue Worldwide, Данія;
- Edson Athayde, CEO, Creative Director, FCB Lisbon, Португалія;
- Nari Moon, Creative Director, INNOCEAN, Південна Корея.
Суддівський процес розпочато 3 травня. У межах суддівства будуть визначені шорт-листи, переможці (золото, срібло, бронза), Best of Contest в 13 конкурсах та Гран-прі фестивалю.
КМФР 2023 присвячено виключно суспільно значущим комунікаціям, тому нагороди отримають кампанії, які найкращим чином продемонстрували використання креативних комунікацій для створення змін і позитивного впливу на світ. Імена переможців будуть анонсовані в кінці травня.
Варто нагадати, що КМФР проходить в межах Ukrainian Creative Stories. За результатами КМФР буде опублікований Національний рейтинг креативності та майстерності сезону 2023. Також українські переможці та фіналісти КМФР 2023 зможуть взяти участь в конкурсній програмі ADCE Awards 2023 та позмагатися з кращими з кращих представниками локальних європейських ADC програм.