Не сила волі: ролик спростував головний міф про боротьбу з ожирінням
24 Чер 2025, 16:13

Не сила волі: ролик спростував головний міф про боротьбу з ожирінням

Цифровий постачальник послуг у сфері охорони здоров’я Numan представив кампанію, яка показує «поведінкові та екологічні виклики», з якими стикаються люди, коли намагаються схуднути.

Головна героїня ролика піддається нападкам Buffet Boy, але відмовляється від будь-яких закусок, які він їй пропонує. Персонаж з пальцями, вкритими еклерами, і в одязі з тіста, слідує за нею цілий день. Ідея полягає в тому, що він не може зламати рішучість дівчини, оскільки вона використовує програму контролю ваги Numan.

Ця реклама може викликати суперечливі думки, хоча, якщо це так, то це, ймовірно, відображає тему ліків для схуднення у поєднанні з досить прямим підходом до їхнього продажу в рекламі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео