Бренд вівсяного молока Oatly представив підроблений фармацевтичний ролик, який закликає людей поговорити зі своїм лікарем про симптоми «cплячої переваги вівсяного молока» (DOMP).
Ця жартівлива кампанія розповідає споживачам, що вони можуть дізнатися, чи є у них DOMP, пройшовши сліпий дегустаційний тест і додавши крапельку Barista Edition Oatmilk до своєї кави, щоб побачити, чи подобається воно їм більше, ніж коров’яче молоко.
Зовнішня реклама містить зображення людей із зав’язаними очима, що нагадують про те, що вони пройшли дегустацію наосліп. Вона буде розміщена в Чикаго, Атланті та Г’юстоні, а сам ролик транслюватиметься на стримінговому телебаченні, а також на радіо та в подкастах.