Постачальник програмного забезпечення для промислового і цивільного будівництва Autodesk запустив кампанію за участі актора Тоні Гейла, який грає Бога.
У ролику персонаж Гейла грайливо проводить паралелі між власними божественними силами та досягненнями людського дизайну за допомогою продуктів Autodesk.
Є дві коротші версії, які грають на ідеї, що Бог тепер має більше часу для подорожей і гри в баскетбол, оскільки йому доводиться менше творити завдяки пакету продуктів Autodesk.
Нове позиціонування, «Let There Be Anything», грає на ідеї всюдисущості на ринку. Це спроба змінити сприйняття компанії з того, що вона є лише виробником AutoCAD, на те, щоб допомогти споживачам зрозуміти, що бренд об’єднує 185 продуктів у різних галузях проєктування та виробництва.
Компанія заявляє, що новий напрямок знаменує собою «найбільшу еволюцію бренду» в її 43-річній історії.
За словами Autodesk, віртуальна версія Гейла буде сидіти в залі суду, щоб додати відчуття драматизму. Компанія хоче, щоб кампанія викликала у людей відчуття «несподіваного натхнення», сприяючи зростанню та охопленню нових аудиторій.