До виходу «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» у тематичному супермаркеті «Сільпо» додали нові елементи дизайну.
Відтепер на вході до магазину гостей зустрічає сталкер у повному екіпіруванні, а вивіска магазину отримала новий акцент — крапку над «і» замінили на артефакт «Душа». Його сяйво нагадує про містичну енергетику та небезпеку Зони відчуження.
У відділі з овочами та фруктами «оселився» легендарний снорк — один із найбільш впізнаваних персонажів гри, чия поява відразу нагадує про небезпеки, які чекають у Зоні. Також у супермаркеті встановили оглядове колесо, яке стало символом зони відчуження. Його можна знайти у відділі непродовольчих товарів.
Крім того, до виходу релізу гри «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля», 20 листопада, у тематичному «Сільпо» відбувся розшук артефактів. Гості магазину мали змогу знайти тематичні бляшанки, сховані серед полиць, та обміняти їх на унікальні призи:
- артпостери з персонажами гри;
- енергетичні напої Non Stop;
- ключ до гри «S.T.A.L.K.E.R. 2».
Супермаркет «Сільпо» в Києві, на вул. Березневій, 12а, був створений у співпраці з розробниками гри GSC Game World та уже став знаковим місцем для фанів «S.T.A.L.K.E.R.». Дизайн магазину відтворює естетику постапокаліптичного світу: стіни нагадують закинуті індустріальні споруди, колони стилізовані під сосни, а на стінах — концепт-арти гри.