Ролик розповів, чому кожен третій погано спить у ліжку IKEA
14 Лис 2024, 12:48

Ролик розповів, чому кожен третій погано спить у ліжку IKEA

IKEA представила кампанію, яка показує, що кожен третій норвежець погано спить у ліжку бренду.

На це, звичайно, є багато різних причин. У ролику показано все: від немовлят із коліками, сварок з коханою людиною, до партнерів, які хроплять — лише деякі з причин, чому третина країни час від часу не може добре спати.

«Ми розуміємо, що спати не завжди легко. Життя стає на заваді, і тоді хороша подушка чи правильний матрац часто не допомагають. Якщо ми збираємося говорити про важливість сну, важливо також показати, що ми також розуміємо, що спати не завжди так легко», — каже Селін Кенслі, менеджерка з маркетингу IKEA Norway.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія також складається з серії роликів, які показують, як продукція IKEA може вирішити як незначні, так і значні проблеми зі сном.

Розкажіть друзям про новину