Скотч, застібка та продукти: ролики IKEA показали щоденних крадіїв енергії
22 Жов 2024, 17:08

Скотч, застібка та продукти: ролики IKEA показали щоденних крадіїв енергії

IKEA має чітке бачення — створювати краще повсякденне життя для багатьох.

Тепер ритейлер робить великий крок, роблячи енергоефективні рішення такими ж доступними, як сонячні панелі та теплові насоси, щоб допомогти людям створювати більш енергоефективні будинки.

Глобальний перехід до енергоефективності — важлива і серйозна тема, але це не означає, що реклама має бути нудною. Саме так думали в агенції Åkestam Holst NoA, коли отримали завдання створити кампанію.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролики проливають світло не на очевидних крадіїв енергії (як, наприклад, стара енергоємна система опалення), а на речах і ситуаціях, які виснажують енергію людей.

Усі час від часу натрапляють на крадіїв енергії, яких неможливо контролювати. На щастя, завдяки енергоефективним рішенням можна принаймні переконатися, що хоча б оселя не є тим самим крадієм енергії.

Глобальна кампанія включає три ролики, а першим ринком, на якому вона стартувала, стала Швеція.

Розкажіть друзям про новину