IKEA має чітке бачення — створювати краще повсякденне життя для багатьох.
Тепер ритейлер робить великий крок, роблячи енергоефективні рішення такими ж доступними, як сонячні панелі та теплові насоси, щоб допомогти людям створювати більш енергоефективні будинки.
Глобальний перехід до енергоефективності — важлива і серйозна тема, але це не означає, що реклама має бути нудною. Саме так думали в агенції Åkestam Holst NoA, коли отримали завдання створити кампанію.
Ролики проливають світло не на очевидних крадіїв енергії (як, наприклад, стара енергоємна система опалення), а на речах і ситуаціях, які виснажують енергію людей.
Усі час від часу натрапляють на крадіїв енергії, яких неможливо контролювати. На щастя, завдяки енергоефективним рішенням можна принаймні переконатися, що хоча б оселя не є тим самим крадієм енергії.
Глобальна кампанія включає три ролики, а першим ринком, на якому вона стартувала, стала Швеція.