Burger King запустив кампанію «For Crazy Grillers», яка викликала багато галасу.
У цій новій ініціативі бренд передає сутність вогню і творчості за допомогою серії яскравих зображень, що демонструють саморобні грилі, побудовані ентузіастами барбекю з використанням абсолютно несподіваних предметів, таких як візки для покупок, антени і навіть тачки.
Ці нетрадиційні грилі втілюють зухвалий дух Burger King, підкреслюючи пристрасть та винахідливість його споживачів.
Кампанія викликала шалений ажіотаж у соціальних мережах, і Burger King заохочує користувачів приєднатися до руху.
За допомогою офіційного хештегу #MyCrazyGrill шанувальники можуть ділитися власними версіями креативних грилів. Найоригінальніші роботи будуть не тільки представлені на диджитал платформах бренду, але й можуть стати частиною майбутніх кампаній або навіть бути виставлені в ресторанах Burger King.