Тачка, візок для покупок та антена: Burger King показав винахідливість людей у створенні грилів
11 Вер 2024, 10:28

Тачка, візок для покупок та антена: Burger King показав винахідливість людей у створенні грилів

Burger King запустив кампанію «For Crazy Grillers», яка викликала багато галасу.

У цій новій ініціативі бренд передає сутність вогню і творчості за допомогою серії яскравих зображень, що демонструють саморобні грилі, побудовані ентузіастами барбекю з використанням абсолютно несподіваних предметів, таких як візки для покупок, антени і навіть тачки.

Ці нетрадиційні грилі втілюють зухвалий дух Burger King, підкреслюючи пристрасть та винахідливість його споживачів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія викликала шалений ажіотаж у соціальних мережах, і Burger King заохочує користувачів приєднатися до руху.

За допомогою офіційного хештегу #MyCrazyGrill шанувальники можуть ділитися власними версіями креативних грилів. Найоригінальніші роботи будуть не тільки представлені на диджитал платформах бренду, але й можуть стати частиною майбутніх кампаній або навіть бути виставлені в ресторанах Burger King.

Розкажіть друзям про новину