Анна Коник стала новим маркетинг-директором мережі «Родинна ковбаска»
04 Вер 2024, 10:20

Анна Коник стала новим маркетинг-директором мережі «Родинна ковбаска»

З червня 2024 року Анна Коник зайняла посаду СМО в «Родинній ковбасці». Вона відповідатиме за маркетингову стратегію та комунікацію, дослідження ринку, а також концепції та впровадження нових продуктів.

Про це Анна повідомила на своїй сторінці в Linkedin.

Анна має більше 10 років управлінського досвіду в українських компаніях. До «Родинної ковбаски» вона очолювала маркетинг в медичній лабораторії Ескулаб та енергетичній компанії Арт-Енерго.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Рада стати частиною великою родинної компанії, яка має потужний, сформований роками бренд. «Родинна ковбаска» виготовляє продукти найвищої якості, які я, як і багато інших споживачів люблять за їх натуральність, різноманітність і неповторний смак.
Анна Коник
директорка з маркетингу «Родинна ковбаска»

Основними завданнями ТОП менеджерки буде створення позиціонування бренду, розширення асортименту продукції з урахуванням сучасних трендів. Залучення молоді та людей, які ведуть активний спосіб життя. Персоналізація маркетингових комунікацій та колаборації з інфлюенсерами. Інтеграція принципів корпоративної соціальної відповідальності в маркетингову стратегію.

Розкажіть друзям про новину