З червня 2024 року Анна Коник зайняла посаду СМО в «Родинній ковбасці». Вона відповідатиме за маркетингову стратегію та комунікацію, дослідження ринку, а також концепції та впровадження нових продуктів.
Про це Анна повідомила на своїй сторінці в Linkedin.
Анна має більше 10 років управлінського досвіду в українських компаніях. До «Родинної ковбаски» вона очолювала маркетинг в медичній лабораторії Ескулаб та енергетичній компанії Арт-Енерго.
Основними завданнями ТОП менеджерки буде створення позиціонування бренду, розширення асортименту продукції з урахуванням сучасних трендів. Залучення молоді та людей, які ведуть активний спосіб життя. Персоналізація маркетингових комунікацій та колаборації з інфлюенсерами. Інтеграція принципів корпоративної соціальної відповідальності в маркетингову стратегію.