Оптична компанія закликала британців боротись з неправильно почутими приказками
20 Сер 2024, 13:18

Оптична компанія закликала британців боротись з неправильно почутими приказками

Британська компанія з продажу оптичної техніки Specsavers запустила кампанію «Misheard Manifesto», яка допомагає британцям запам’ятати найпоширеніші неправильно почуті приказки, а також заохочує людей перевірити свій слух.

Від «escapegoat» до «nip it in the butt» і «damp squib» — британці відомі тим, що перекручують популярні англійські приказки. Тому Specsavers об’єдналися з самопроголошеним майстром слова Джайлзом Брандретом, щоб прояснити будь-яку плутанину.

Кампанія виникла на основі дослідження Ноттінгемського та Манчестерського університетів, яке показало, що понад чверть населення Великобританії має ту чи іншу форму втрати слуху. Хоча сама кампанія виявила, що майже половина (46%) британців визнають, що вживають приказки неправильно, а кожного четвертого дратує, коли інші люди вживають неправильні приказки, дослідження також показало, що люди занадто ввічливі, щоб сказати родині та друзям, що вони помиляються.

Окрім цього, для британців випустили збірник з найпопопулярнішими британськими приказками, які люди зазвичай вимовляють неправильно.

20 Сер 2024, 13:18
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

Бренд Мішель Обами випустив шкільний рюкзак із цукру
Бренд Мішель Обами випустив шкільний рюкзак із цукру
H&M оновив логотип та видалив усі дописи в Instagram
H&M оновив логотип та видалив усі дописи в Instagram
Кабіни оглядового колеса на Подолі перетворились на пончики
Кабіни оглядового колеса на Подолі перетворились на пончики