Бренд пластівців запустив рекламну кампанію, яку зрозуміють лише маркетологи
02 Сер 2024, 16:24

Бренд пластівців запустив рекламну кампанію, яку зрозуміють лише маркетологи

Бренд сухих сніданків Surreal відомий своїм сміливим маркетингом та креативністю. Зокрема минулого року він запустив рекламну кампанію, у якій похвалився тим, що його споживачами є найвидатніші спортсмени та спортсменки світу… або майже.

Британська компанія, що спеціалізується на виробництві протеїнових пластівців для дорослих, яку раніше критикували за рекламу, надто орієнтовану на людей, що працюють у сфері маркетингу, вирішила показати, що вона не сказала свого останнього слова. Настільки, що Surreal перетворив цю критику на маркетинговий фокус своєї останньої кампанії, яка спрямована саме на людей, що працюють у сфері маркетингу та комунікацій.

І вона не ходить навколо, використовуючи фрази, які усувають будь-яку плутанину, на кшталт «Якщо ви не працюєте в сфері маркетингу, ігноруйте цю рекламу». Surrel використав специфічні для світу маркетингу слова, блок-схеми та уривки з електронних листів, у яких описаний бриф кампанії бренду сухих сніданків.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину