Український бренд виняткових речей Gunia Project створив керамічне вбрання для нового літнього числа видання Vogue Ukraine.
Образ був створений спеціально для Vogue Ukraine Showcase — проєкту з популяризації вітчизняної моди та культури у світі. Керамічне вбрання Gunia Project символізує звʼязок часів та спроби актуалізації української ідентичності.
Засновниці бренду Gunia Project, Наталія Каменська та Марія Гаврилюк, розповіли, що скульптура — це образ із вишитою сукнею, керамічним жилетом, фартухом, намистом і вінком ручної роботи.
Сукня з льону вишивалася вручну протягом 12 днів. Керамічні елементи повністю створені вручну з першої і єдиної спроби.
У розписі й вишивці можна впізнати мотиви колекції «Індиго», а також знакові елементи GUNIA — коника-свищика, хрест, амулет-дулю та голубку.