Український бренд створив керамічне вбрання для обкладинки Vogue
24 Чер 2024, 10:43

Український бренд створив керамічне вбрання для обкладинки Vogue

Український бренд виняткових речей Gunia Project створив керамічне вбрання для нового літнього числа видання Vogue Ukraine.

Образ був створений спеціально для Vogue Ukraine Showcase — проєкту з популяризації вітчизняної моди та культури у світі. Керамічне вбрання Gunia Project символізує звʼязок часів та спроби актуалізації української ідентичності.

Засновниці бренду Gunia Project, Наталія Каменська та Марія Гаврилюк, розповіли, що скульптура — це образ із вишитою сукнею, керамічним жилетом, фартухом, намистом і вінком ручної роботи.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сукня з льону вишивалася вручну протягом 12 днів. Керамічні елементи повністю створені вручну з першої і єдиної спроби.

У розписі й вишивці можна впізнати мотиви колекції «Індиго», а також знакові елементи GUNIA — коника-свищика, хрест, амулет-дулю та голубку.

Розкажіть друзям про новину