Бренд харчування для котів Мяу! запустив оновлену рецептуру та дизайн упаковки й нову емоційну комунікацію. Мяу! оновився, щоби залишатися близьким до тих, хто з ним вже понад 20 років.
Змінюємось разом зі споживачами — залишаючись вірними собі
Для багатьох українських родин Мяу! став першою їжею, з якої почалася історія свідомого ставлення до харчування улюбленця. Понад 20 років тому разом із брендом стартувала і місія компанії Kormotech — змінити культуру годування тварин в Україні. Мяу! став одним із перших українських кормів, виготовлених з українських інгредієнтів, і вже тоді виконував важливу едукаційну роль: знайомив петперентів із поняттям збалансованого повнораціонного харчування, що забезпечує улюбленця всім необхідним — білками, жирами, мінералами та вітамінами — і поступово переводив домашніх улюбленців із їжі «зі столу» на збалансоване повнораціонне харчування.
В першу чергу, зміни торкнулися рецептури: кожен пауч вологого корму тепер містить не менше ніж 75% м’ясних та рибних інгредієнтів — це доволі високий показник для свого сегмента, що випереджає навіть деякі преміальні продукти. Сухі корми залишилися збалансованими за білками, жирами, вітамінами, а також містять таурин — необхідний для підтримки зору та серця тварин.
У портфелі бренду дев’ять смаків у паучах — від класичної курки чи яловичини до поєднання кролика з індичкою, — і шість позицій у сухих раціонах. Така різноманітність дає змогу кожному петперенту підібрати харчування за вподобаннями свого улюбленця, міксувати смаки, чергувати і не обмежувати вибір.
Бренд оновив також і дизайн упаковки, зробивши його яскравішим та візуально ближчим до преміумсегменту.

За результатами внутрішніх досліджень BHT (Brand Health Tracker) — Мяу! входить в трійку лідерів сегмента, а в деяких атрибутах навіть випереджає конкурентів й має високий рівень довіри. Мяу! залишився рідним — і став більш яскравим.
«КІТ ТОЧНО ЗНАЄ, кому довіряє. 20 років довіри» — це гасло стало серцем комунікаційної кампанії бренду. У телевізійному ролику маленька дівчинка знаходить кошеня, а з роками виростає разом із ним. Ця історія — справжня, з тих, що трапляються у кожній родині: улюбленець поруч у найважливіші миті життя.
Кампанія охоплює всі ключові канали: зовнішню рекламу по всій країні, брендування транспорту, метро в Києві та Харкові, ТБ та радіо.
Оновлення стало можливим завдяки роботі двох незалежних агенцій:
- Saatchi&Saatchi — були відповідальні за проєкт редизайну нової упаковки, яка зберегла впізнаваність і додала сучасності.
- Kufer Design — створили комунікаційну платформу, базуючись на глибинному аналізі спадщини бренду та цінностей нашого споживача.
Вже влітку 2025 року бренд випустить новинки у своєму асортименті, які до цього ніколи не мав у своєму портфелі. Kormotech розширює бренд, зберігаючи його суть: бути доступним, якісним та надійними. І рідним.