Бренд харчування для котів Мяу! представив новий дизайн та комунікаційну кампанію
06 Чер 2025, 13:02

Бренд харчування для котів Мяу! представив новий дизайн та комунікаційну кампанію

Бренд харчування для котів Мяу! запустив оновлену рецептуру та дизайн упаковки й нову емоційну комунікацію. Мяу! оновився, щоби залишатися близьким до тих, хто з ним вже понад 20 років.

Змінюємось разом зі споживачами — залишаючись вірними собі

Для багатьох українських родин Мяу! став першою їжею, з якої почалася історія свідомого ставлення до харчування улюбленця. Понад 20 років тому разом із брендом стартувала і місія компанії Kormotech — змінити культуру годування тварин в Україні. Мяу! став одним із перших українських кормів, виготовлених з українських інгредієнтів, і вже тоді виконував важливу едукаційну роль: знайомив петперентів із поняттям збалансованого повнораціонного харчування, що забезпечує улюбленця всім необхідним — білками, жирами, мінералами та вітамінами — і поступово переводив домашніх улюбленців із їжі «зі столу» на збалансоване повнораціонне харчування.

Через два десятиліття бренд продовжує цю історію — для нового покоління петперентів, які шукають не просто доступний корм, а впевненість, що їхній кіт отримує якісне та базове збалансоване харчування. Саме тому Мяу! перезапускається — зі збереженням своєї суті та посиленням головного: формули довіри, турботи і збалансованості, перевіреної мільйонами петперентів. Оновлення також стало відповіддю на виклики часу: ринок pet food зростає, споживачі дедалі частіше звертають увагу не лише на доступність, а й на склад, емоції та цінності бренду. Саме тому Мяу! трансформується — із повагою до свого минулого і чітким розумінням сучасних потреб.
Зеновій Дуда
старший бренд-менеджер стандарт сегмента (Мяу!, Гав!, MyLove) компанії Kormotech

В першу чергу, зміни торкнулися рецептури: кожен пауч вологого корму тепер містить не менше ніж 75% м’ясних та рибних інгредієнтів — це доволі високий показник для свого сегмента, що випереджає навіть деякі преміальні продукти. Сухі корми залишилися збалансованими за білками, жирами, вітамінами, а також містять таурин — необхідний для підтримки зору та серця тварин. 

У портфелі бренду дев’ять смаків у паучах — від класичної курки чи яловичини до поєднання кролика з індичкою, — і шість позицій у сухих раціонах. Така різноманітність дає змогу кожному петперенту підібрати харчування за вподобаннями свого улюбленця, міксувати смаки, чергувати і не обмежувати вибір.

Бренд оновив також і дизайн упаковки, зробивши його яскравішим та візуально ближчим до преміумсегменту. 

За результатами внутрішніх досліджень BHT (Brand Health Tracker) — Мяу! входить в трійку лідерів сегмента, а в деяких атрибутах навіть випереджає конкурентів й має високий рівень довіри. Мяу! залишився рідним — і став більш яскравим.

«КІТ ТОЧНО ЗНАЄ, кому довіряє. 20 років довіри» — це гасло стало серцем комунікаційної кампанії бренду. У телевізійному ролику маленька дівчинка знаходить кошеня, а з роками виростає разом із ним. Ця історія — справжня, з тих, що трапляються у кожній родині: улюбленець поруч у найважливіші миті життя.

Кампанія охоплює всі ключові канали: зовнішню рекламу по всій країні, брендування транспорту, метро в Києві та Харкові, ТБ та радіо. 

Оновлення стало можливим завдяки роботі двох незалежних агенцій:

  • Saatchi&Saatchi — були відповідальні за проєкт редизайну нової упаковки, яка зберегла впізнаваність і додала сучасності.
  • Kufer Design — створили комунікаційну платформу, базуючись на глибинному аналізі спадщини бренду та цінностей нашого споживача.
Коли ми занурилися в дослідження спадщини бренду Мяу! та цінностей його споживачів, стало очевидно: за 20 років бренд став не просто кормом — він став зрозумілим вибором для кота. Під час пошуку голосу бренду «Кіт точно знає» народився не як гасло чи концепція, а як відповідь на глибоке розуміння: справжня довіра формується не рекламою, а впевненістю у якості. Кіт вибагливий і чесний, і якщо він уже щось обирає — значить, цьому можна довіряти. Саме це ми й відобразили в новій комунікаційній платформі. Фраза «КІТ ТОЧНО ЗНАЄ, кому довіряє» — влучно передає емоційний зв’язок між твариною, її петперентом і брендом. Адже вибір харчування заснований на довірі, позитивному досвіді та турботі. І наш герой:  кіт  чітко дає зрозуміти: він обирає те, що знає і чому довіряє — корму Мяу!, адже це бренд, який не доводить, а підтверджує.
представники Kufer Design

Вже влітку 2025 року бренд випустить новинки у своєму асортименті, які до цього ніколи не мав у своєму портфелі. Kormotech розширює бренд, зберігаючи його суть: бути доступним, якісним та надійними. І рідним.

Розкажіть друзям про новину