Віталій Капустян став маркетинг-директором «Вчасно»
06 Чер 2025, 11:34

Віталій Капустян став маркетинг-директором «Вчасно»

До команди цифрових сервісів для бізнесу «Вчасно» приєднався новий маркетинг-директор — Віталій Капустян. Він має понад 10 років досвіду у сфері маркетингу й креативу. До переходу у «Вчасно» Віталій, зокрема, очолював маркетинг у «ЛУН» та комунікаційну групу TWIGA.

«На старті кар’єри мене цікавив винятково креатив. Але з часом зрозумів: маркетинг — це синергія яскравих ідей, системності та впливу на бізнес. У «Вчасно» отримав можливість керувати маркетингом одразу 7 цифрових продуктів. Це бізнес із понад понад 1,2 мільйона клієнтів, але з командою, яка мислить як стартап: швидко, сміливо та з максимальним фокусом на  користувача. Мені близька така філософія. Я завжди шукаю нестандартні рішення навіть у звичних речах. І вірю: виграють ті бренди, які слухають та адаптуються до реальних запитів клієнтів», — коментує Віталій Капустян.

Віталій відповідатиме за маркетингову стратегію всієї екосистеми цифрових сервісів «Вчасно», що включають електронний документообіг, автоматизацію кадрових процесів, електронні чеки, ТТН, підписи та звітність для ФОП. Фокус нового маркетинг-директора — розвиток бренду, створення ефективних кампаній та зростання впізнаваності «Вчасно» на ринку. 

Серед найвідоміших кейсів Віталія Капустяна — благодійна ініціатива «Квадрат за донат», що допомогла зібрати понад 100 мільйонів гривень для Сил оборони України. Проєкт отримав нагороду в номінації «Найпотужніша ініціатива від ІТ-компанії, що наближає перемогу» від DOU. Також він розробляв кампанію «Запакуй небо — прокачай ППО» — спільну ініціативу Нової пошти та фонду «Повернись живим», яка здобула Гран-прі Effie Ukraine та срібло Effie Europe. Окрім цього, у його доробку — нагороди КМФР, Epica, ADC Europe та золота медаль Cannes Young Lions.

Розкажіть друзям про новину