Сцени нової глобальної кампанії сервісу аудіокниг Audible нагадують сцени з фільму, а точніше, з роману.
В одному ролику детектив уважно розглядає дошку доказів і з’єднує крапки над «і» в тьмяно освітленій сцені під таємничу музику. В іншому — розгортається науково-фантастична війна у кіберпросторі. Обидві сцени розгортаються доти, доки щось дивне не перериває візуальний ряд, — реальне життя.
Ролики показують, як це — зануритися в аудіокнигу чи подкаст на Audible, виконуючи повсякденні справи: їздити на роботу, займатися спортом, готувати їжу, прибирати тощо.
Додаткові візуальні ефекти зовнішньої реклами зіставляють реальність і вигаданий світ. Кампанія створювалася на трьох континентах, зйомки проходили в Бразилії, Таїланді та Великобританії, поєднуючи CGI та зняті візуали. Креативним агентством виступило Fold7.
«Аудіокатегорія варіюється в різних країнах світу, але кампанія, яку ми створили, поєднує випадки використання Audible: поїздки на роботу, фізичні вправи, домашні справи, вигул собаки — з такими жанрами контенту, як: наукова фантастика, кримінальна фантастика, трилери та комедії, — щоб показати, як Audible допомагає слухачам розкрити свою уяву, підносячи повсякденні моменти», — розповіла Сьюзан Юревіч, директорка з питань бренду та міжнародних зв’язків Audible.