Ось вражаючий приклад водної інженерії — підводний торговий автомат, який використовує повітряну силову установку для видачі жувальних цукерок Airheads, а в якості оплати просить пограти.
Навіщо створювати таку річ? Гарне запитання. Виробник цукерок Airheads компанія Perfetti Van Melle каже, що кампанія «Highdive» орієнтована на дорослих, а не на дітей, а аудиторія у віці від 18 до 34 років, які їли Airheads у дитинстві, представляє можливість для зростання бренду. Торговий автомат — це спосіб взаємодії з цими дорослими. Нещодавнє опитування показало, що майже три чверті дорослих не плавають так багато, як у дитинстві, отже, торговий автомат є способом повернути їх у воду. (Ці ж самі дорослі мають теплі спогади про те, як вони любили Airheads у дитинстві, тож це також гра на ностальгії).
Обмежена кількість підводних торгових автоматів Airheads надійде у продаж у День пам’яті (27 травня), у офіційний початок «сезону басейнів». Автомат коштує у $7,000.
Торговий автомат повністю водонепроникний на глибині до 2,5 м. Замість того, щоб приймати готівку, він видає продукт, коли виконуєш «веселі» завдання за підказкою автомата.
«Наш підводний торговий автомат неодмінно викличе у дорослих бажання знову стрибнути в басейн і знову пережити безтурботні довгі літні дні, — сказав Крейг Кухра, віце-президент з маркетингу Perfetti Van Melle. — У багатьох людей є ностальгічні спогади про те, як вони смакували Airheads у басейні в спекотний день, і ми хочемо повернути це відчуття з веселим поворотом».