27 Тра 2024, 11:44

Виробник цукерок створив підводний торговий автомат для дорослих

Ось вражаючий приклад водної інженерії — підводний торговий автомат, який використовує повітряну силову установку для видачі жувальних цукерок Airheads, а в якості оплати просить пограти.

Навіщо створювати таку річ? Гарне запитання. Виробник цукерок Airheads компанія Perfetti Van Melle каже, що кампанія «Highdive» орієнтована на дорослих, а не на дітей, а аудиторія у віці від 18 до 34 років, які їли Airheads у дитинстві, представляє можливість для зростання бренду. Торговий автомат — це спосіб взаємодії з цими дорослими. Нещодавнє опитування показало, що майже три чверті дорослих не плавають так багато, як у дитинстві, отже, торговий автомат є способом повернути їх у воду. (Ці ж самі дорослі мають теплі спогади про те, як вони любили Airheads у дитинстві, тож це також гра на ностальгії).

Обмежена кількість підводних торгових автоматів Airheads надійде у продаж у День пам’яті (27 травня), у офіційний початок «сезону басейнів». Автомат коштує у $7,000.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Торговий автомат повністю водонепроникний на глибині до 2,5 м. Замість того, щоб приймати готівку, він видає продукт, коли виконуєш «веселі» завдання за підказкою автомата.

«Наш підводний торговий автомат неодмінно викличе у дорослих бажання знову стрибнути в басейн і знову пережити безтурботні довгі літні дні, — сказав Крейг Кухра, віце-президент з маркетингу Perfetti Van Melle. — У багатьох людей є ностальгічні спогади про те, як вони смакували Airheads у басейні в спекотний день, і ми хочемо повернути це відчуття з веселим поворотом».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео