Креативна агенція Droga5 ANZ та австралійська онлайн-платформа для пошуку роботи SEEK продовжують поєднувати трохи розваг із серйозним завданням працевлаштування, підкреслюючи здатність SEEK допомагати у цьому.
Нова кампанія бренду підкреслює, що кожен австралієць може знайти свою найкращу роботу, використовуючи функцію пошуку та підбору вакансій на основі штучного інтелекту. Для цього креативники використали відомих персонажів. Так Тарзан знайшов роботу, яка зробила його королем джунглів, а Дороті — роботу, яка привела її до країни Оз.
У повній версії кампанії буде представлено п’ять відомих персонажів. Як і всі шукачі роботи, кожен із них володіє унікальними навичками та прагненнями, які SEEK вміло підбирає під їхню ідеальну роль.