Коробки з-під пластівців та пакети для сміття — це лише кілька способів, у які улюблені продавці вживаного модного одягу пакують свої товари для покупців.
Бренд фастфуду Taco Bell об’єднався з креативною агенцією The Or, щоб запропонувати цікаве та смачне рішення, яке задовольнить потреби зростаючої спільноти любителів циркулярної моди: у філії бренду на Бейкер-стрит лише на один день у магазині з’явилася станція для пакування поштових відправлень «зроби сам».
Клієнти можуть упакувати свої речі в магазині, використовуючи всі необхідні матеріали в комплекті з брендованим пакетом.

І, як бонус від Taco Bell, відвідувачі не підуть з порожніми руками. Кожен, хто завітає до магазину, буде винагороджений безкоштовним хрустким тако.

Активація в магазині буде підтримуватися контентом інфлюенсерів у TikTok. Ця креативна ініціатива поєднала маркетинг, сталий розвиток і стиль життя.