Ролики показали складнощі водіння автомобіля без лобового скла
17 Тра 2024, 15:20

Ролики показали складнощі водіння автомобіля без лобового скла

Зазвичай водії не уявляють собі автомобілі без лобового скла, але компанія з ремонту та заміни автомобільного скла Auto Glass Now показала, як саме вони можуть виглядати у своїй новій веселій рекламній кампанії «No Windshield».

Ролики у веселій та незабутній формі нагадують про важливість високоякісного лобового скла та вікон.

У ролику «Phone» сім’я мчить по дорозі в машині без лобового скла. Чоловік благає дружину подзвонити в Auto Glass Now, але перш ніж вона встигає набрати номер, сильний вітер вириває телефон з її рук і піднімає в повітря.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У ролику «Alive» двоє приятелів мчать по шосе в такому ж автомобілі без лобового скла.

«Окрім гумору, ми вважаємо, що ця кампанія підтверджує обіцянку Auto Glass Now щодо швидкості обслуговування. Це ключова перевага, на якій ми зосереджуємося і яку ми надаємо, і саме тому, коли ви бачите рекламний ролик і чуєте джингл, це все про те, що ми можемо відремонтувати ваше автоскло прямо зараз!» — Кайл Анкром, віцепрезидент з маркетингу Auto Glass Now.

Auto Glass Now співпрацювала над зухвалим креативом з відзначеним нагородами рекламним агентством Erich and Kallman.

Розкажіть друзям про новину