Згідно з новим звітом «Стан нації», підготовленим на замовлення благодійної організації Wayside Chapel, кожен третій австралієць відчуває самотність. Майже 70% австралійців мають менше години особистого спілкування щодня.
Wayside Chapel об’єдналася з агенцією We Are Social, щоб запустити кампанію зі зміни поведінки під назвою «Social60» і спробувати вирішити цю проблему.
Ініціатива pro-bono спрямована на боротьбу з самотністю шляхом встановлення першого у своєму роді стандарту соціального зв’язку — 60 хвилин особистої соціальної взаємодії щодня.
Незважаючи на встановлені медичні рекомендації щодо щоденної фізичної активності, харчування, гідратації та перебування на сонці, очевидною є відсутність рекомендацій, спрямованих на подолання однієї з найбільш критичних загроз здоров’ю в нашу епоху. 60-хвилинний орієнтир, підкріплений дослідженнями провідних австралійських психологів і нейробіологів, пропонує відчутну мету, що запам’ятовується, для покращення щоденної соціальної взаємодії.
«Як соціальні істоти, людські зв’язки мають важливе значення для нашого добробуту, — заявив австралійський психолог і соціальний дослідник Г’ю Кліффорд Маккей, який консультував з питань розробки кампанії. — І ось ми у 2024 році, а соціальна ізоляція є проблемою №1 у сфері охорони здоров’я».
Wayside Chapel має на меті боротися з самотністю, оскільки вони визнають, що вона є найбільш виліковним болем у світі.
Джон Овен, генеральний директор і пастор Wayside Chapel, додав: «Ми боремося за життя без самотності відтоді, як Wayside Chapel вперше відкрила свої двері в 1964 році. Наш унікальний, неупереджений підхід, заснований на любові, турботі та зв’язку, керує всім, що ми робимо. Разом ми можемо кинути виклик епідемії самотності та сприяти розвитку суспільства, в якому кожна людина відчуває свою цінність та зв’язок».
Кампанія стартувала в Міжнародний день щастя і розпочалася з ролика, у якому креатори TikTok та звичайні австралійці розповідають про вплив самотності на їхнє життя.
@waysidechapel If you’re lonely you’re in good company. 1 in 3 Aussies experience loneliness. #Social60 ♬ original sound – Wayside Chapel
Щоб продовжити розмову про те, як легко ухилятися від соціальної взаємодії, агентство також співпрацювало з креаторкою і медійною особистістю Таллі Сміт, щоб відтворити популярний тренд TikTok — Day-In-The-Life [DITL].
За 24 години до запуску Таллі заінтригувала підписників, поділившись рутинним досвідом DITL, щоб у наступному пості розкрити пронизливу реальність — вона провела цілий день без жодної фізичної взаємодії з іншою людиною, проливаючи світло на глибокий вплив самотності на її самопочуття.
@waysidechapel Increasing your face-to-face social contact helps to fight back against loneliness. Here’s some ideas of how to get your #Social60 ♬ Chill Vibes – Febri Handika
Завдяки авторському контенту «Social60» також надав австралійцям практичні поради та інструменти для покращення їхньої щоденної соціальної взаємодії.
Бен Клер, виконавчий креативний директор We Are Social, додав: «Оскільки у світі домінує віртуальне спілкування, віддалена робота та сучасні зручності, такі як онлайн-покупки та самообслуговування, зв’язок з іншими у реальному житті ніколи не був таким складним. Ми дуже сподіваємося, що «Social60» створить рух до довгострокових змін. Співпраця з інфлюенсерами та креаторами в рамках проєкту допомогла надати цьому питанню автентичності та авторитетності, що дозволило нам використовувати культуру для боротьби з культурою самотності».