З перших днів повномасштабного вторгнення Kernel підтримує ЗСУ, забезпечуючи підрозділи армії технікою та обладнанням. Для компанії це ще й особиста історія: понад 1000 співробітників стали на захист України, понад 80 колег є ветеранами, більше ніж 40 залишилися на полю бою назавжди.
Готові ділитися власними ресурсами
Команда Kernel одразу усвідомила, що може власними силами підтримувати армію без залучення фондів-посередників. Широка база звʼязків та партнерів — потужна допомога, коли потрібно швидко знайти найсучасніший БПЛА чи якісну рацію. Це дозволяє компанії напряму контактувати з постачальниками і самостійно забезпечувати логістику, не витрачаючи фінансовий ресурс на розв’язання адміністративних питань. А щоб допомога була своєчасною та системною, Kernel напряму взаємодіє з чотирма бригадами ЗСУ: 95 ОДШБр, 93 ОМБр «Холодний Яр», 72 ОМБр ім. Чорних Запорожців, 14 ОМБр ім. князя Романа Великого. Цілодобово компанія знаходиться на зв’язку з військовими з бригад, що дозволяє оперативно обробляти запити. Найчастіше оборонці потребують автомобілі, БПЛА та квадрокоптери, обладнання для штабів, засоби зв’язку тощо.
Від пошуку агротехніки до пошуку військової амуніції та обладнання
Головний виклик для Kernel — це надати допомогу якомога швидше, адже на війні кожна хвилина може коштувати військовим здоровʼя та навіть життя. Тож співробітники Kernel обʼєднали свою експертизу, навички і бажання бути корисними в тилу задля спільної мети — допомоги ЗСУ. Компанія активно залучала колег, адже саме їхній професіоналізм став основою для реалізації обраної стратегії підтримки. Співробітники були і залишаються вмотивованими, бо можуть виконувати свою роботу та водночас допомагати нашим оборонцям.
Найбільше у цьому напрямку задіяні кілька команд компанії. Так, HR-менеджери комунікують з військовими (збирають запити та перебувають з ними у постійному зв’язку, передають закупки), закупівельники оперативно обробляють запити завдяки великій базі підрядників та партнерів. Колеги з IT-департаменту взяли на себе закупівлі гаджетів, старлінків тощо. Служба безпеки консультує та за потреби перевіряє якість обладнання.
Підхід, у якому кожен може долучитися посильною допомогою, співробітники Kernel оцінили дуже високо.
Надійна підтримка для військових
За два роки повномасштабної війни компанія надала підтримку армії та цивільним на понад 2,2 млрд гривень. На ці кошти були закуплені близько тисячі квадрокоптерів та БПЛА, майже півтори тисячі автомобілів та транспорту, а також засоби зв’язку, тепловізори та багато іншого обладнання.
Військові з бригад, якими опікується Kernel, впевнені, що можуть покластися на компанію, коли йдеться про пошук важливого постачання.
Щоб зробити підтримку бригад комплексною не лише на полі бою, а й під час лікування та реабілітації, та розширити можливість залучення співробітників, виникла ідея ще однієї ініціативи — «Корпоративний волонтер». Працівники компанії у різних регіонах зможуть відвідувати поранених у госпіталях та передавати їм спеціальний бокс «Відновлення». Бокс містить предмети гігієни, адаптивний одяг, їжу тривалого зберігання, книги тощо — те, що допомагає пораненим бійцям скоріше реабілітуватися та повернутися до роботи або активного життя. Проєкт наразі лише на етапі запровадження, але вже має високий інтерес з боку працівників.
Ініціативи з допомоги ЗСУ для Kernel — це можливість зробити внесок у наближення перемоги. На сьогодні агрокомпанія серед лідерів бізнесу за обсягами допомоги ЗСУ та планує лише посилювати свою підтримку. Попереду — ще більш амбітні ініціативи, ще більш системна допомога та ще більше тих, хто готовий долучитися своїми ресурсами, навичками та досвідом.