Чи можливо сьогодні просувати сторінку в Instargam за допомогою якісного контенту і без вкладень у рекламу, як це було 2018 року? Ще і як можливо! А допоможуть нам в цьому Reels — короткі відео та головний digital-тренд ще з 2022 року.
Наталя Онашко, Head Of Media & PR Kukurudza, поділилась неочевидними помилками в Reels, через які у вас не виходить просувати сторінку в Instagram, та розказала, які саме відео потрапляють в рекомендації мільйонній аудиторії.
Reels — це динамічні відеоролики тривалістю до 15 хвилин, які розміщуються в окремій вкладці у соціальній мережі Instagram. З головних переваг такого формату є можливість привертати та утримувати увагу користувачів та з’являтись в рекомендаціях аудиторії лише завдяки цікавому та динамічному контенту.
Але не усі відео потрапляють в рекомендації мільйонній аудиторії. Є й такі приклади.
— То просто знімати якісь відео і потрапляти в рекомендації не вийде?
Потрапляє в рекомендації на мільйонні перегляди цікавий та креативний контент, який подобається аудиторії. Бо коли алгоритми Instagram бачать, що з відео, яке ви завантажили, взаємодіють люди: коментують, додивляються до кінця, ставлять вподобайки — платформа починає поширювати цей Reels на більшу кількість людей.
Тому просто публікувати відео і набирати десятки тисяч лайків та коментарів не вийде. Але якщо під час створення відео врахуєте деякі поширені помилки, через які у вас не виходить просувати сторінку, зможете набрати, замість 100 переглядів, 100000. А які це помилки — зараз дізнаємось!
Неочевидні помилки в Reels
1. Знімати без мети та стратегії
Перед тим, як публікувати відео в соцмережі, потрібно відповісти на головне запитання: «Навіщо я публікую це відео?».
Бо, коли ви створюєте відео заради відео, — результату не буде. Це немов будувати будинок без фундаменту: навіть якщо ви його збудуєте — він не простоїть. Тому перед тим, як знімати Reels, потрібно скласти стратегію, дослідити зацікавлення та болі ЦА, придумати ідею, написати сценарій і лише потім адаптувати його.
2. Дуже затягнуті відео
Це не так про довгі Reels, а саме затягнуті, де відео не скоротили там, де треба. Тобто, якщо ви знімаєте розпаковку посилки й не вирізаєте моменти, де довго відкриваєте коробку чи такі, що не мають змісту, — таке відео не втримає увагу аудиторії, і глядач просто його прогорне.
Тому, якщо відео і виходить трохи довгим, то можете додати йому динаміки, щоб втримати увагу аудиторії, і вона додивилась його до кінця.
3. Відео не мають хука
Тобто гачка для привернення уваги з перших секунд. Це може бути елемент або прийом на початку відео, який захоплює увагу глядача та заставляє його додивитись до кінця.
До прикладу, коли на початку відео є емоція, цікава інформація, нестандартна ситуація, проблема та її рішення, — це збільшить ймовірність, що воно зацікавить аудиторію.
4. Немає комфортного оформлення
Людина сприймає відео за допомогою різних органів чуття: очей та слуху. І дуже багато людей переглядає контент без озвучки. Тож коли на відео немає субтитрів чи зручного оформлення — це зменшує кількість залучених користувачів.
Але це також діє й з іншої сторони — коли автор виводить лише текст на слайді без озвучки. Тому у відео потрібно використовувати як і озвучку, так і субтитри, щоб зацікавити максимальну кількість аудиторії.
5. Не залишаємо call to action
Тобто заклик до дії. Особливість формату коротких відео в тому, що увага користувача під час перегляду дуже розсіяна. І, якщо ми прямо не скажемо, щоб залишили коментар, надіслали другу, перейшли на акаунт — мала ймовірність, що користувач це зробить.
6. Розміщуємо інформацію в сліпій зоні
Є простір, де краще не розміщувати текст, бо його глядач просто не зможе прочитати. Під час накладання субтитрів чи інших елементів потрібно враховувати цей момент і оминати сліпу зону.
7. Надлишок спецефектів
Коли на відео диско-вечірка з безліччю анімацій та стікерів, це не буде привертати увагу, а, навпаки — розсіювати її. Авторам варто не забувати, що потрібно зберігати баланс у монтажі відео, щоб правильно керувати увагою глядача та робити акцент на потрібних моментах.
8. Однотипність форматів
Це коли автори знімають однаковий формат, але водночас очікують різні результати. Якщо ваше відео не набирає багато переглядів, то варто змінити подачу. До прикладу, замість простих розмовних відео, зняти скетчі, опитування, використати футажі, адаптувати тренд тощо. Одну і ту ж інформацію можна подати в різних форматах. Тут головне — ідеї.
Формат Reels не стоїть на місці й постійно оновлюється, тому потрібно тримати руку на пульсі та стежити за актуальними трендами, нововведеннями, щоб адаптувати їх у своїх відео. До речі, зараз тестується нове оновлення, де Reels можна буде поставити на паузу. А це ви також можете використати у своїх відео. Наприклад, коли ставите питання глядачу і даєте час, щоб обдумати відповідь.
Тож рекомендації — це комплексні дії й теми, які зараз актуальні для людей. Чарівної формули, яка допоможе вам точно набрати багато переглядів, немає. Але якщо написати стратегію, зрозуміти болі та зацікавлення аудиторії, прописати детальний сценарій відео, який утримуватиме увагу, матиме заклик чи логічне завершення, — ведення Reels точно принесе вам крутий результат.