Ганна Ваддінгем показала, як бореться із стресом, у ролику бренду печива
21 Лют 2024, 10:42

Ганна Ваддінгем показала, як бореться із стресом, у ролику бренду печива

Американська комерційна пекарня Pepperidge Farm у партнерстві з акторкою Ганною Ваддінгем, лауреаткою премії «Еммі», персонаж серіалу «Тед Лассо» якої обожнює печиво, запросила споживачів у всьому світі «Have a Little Taste» в рамках нової рекламної кампанії бренду.

Новина за темою
Зірка «Тед Лассо» зробила «смачні спостереження» у кампанії бренду печива

У партнерстві з креативною агенцією Saatchi & Saatchi бренд запустив нову кампанію з Ганною. Уособлення краси, гумору та чарівності, Ганна втілює бездоганний смак Pepperidge Farm у нових роликах, розмовляючи з печивом, яке потрібно смакувати, та хлібом, з якого роблять сендвіч.

Це вже друга серія рекламних роликів, у яких Ганна знімається разом з Pepperidge Farm.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Дуальність платформи «Have a Little Taste» — це щось прекрасне. Вона говорить про піднесений характер продуктів Pepperidge Farm, водночас функціонуючи як буквальне запрошення для людей спробувати їх. І хто може донести це запрошення краще, ніж єдина і неповторна Ганна Ваддінгем, яка вимагає піднесеності, не сприймаючи нічого занадто серйозно», — сказав Дастін Томес, виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi.

Розкажіть друзям про новину