Мистецтво як інструмент брендингу: Венера стала богинею соусу до пасти
13 Чер 2025, 10:47

Мистецтво як інструмент брендингу: Венера стала богинею соусу до пасти

Креативне агентство Special розширило кампанію «When you know, you know», створену для консервованих томатів Mutti, додавши їй божественного відтінку — тепер для соусів до пасти.

Кампанія представила італійську богиню соусу для пасти, щоб показати, що Mutti — це більше, ніж консервовані томати преміум-класу. Таку ж високу якість та відданість смаку можна знайти і в соусах до пасти.

Візуально кампанія обігрує картину «Народження Венери» Боттічеллі — знамените полотно, де богиня кохання постає з мушлі. Та тепер — це сучасна богиня соусу до пасти, яка з’являється зі своєї мушлі, відкриває банку Mutti, занурює палець у соус і насолоджується смаком абсолютної досконалості.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Special з гумором і шанобливо підносить соуси до пасти Mutti, порівнюючи їх із ще одним справжнім італійським шедевром.

Це продовження культової кампанії «When you know, you know», яку агентство запустило у 2021 році, утвердивши Mutti як вибір №1 у категорії томатних продуктів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео