Ювелірний бренд Bulgari та благодійна організація з підтримки дітей Save the Children відзначили 15 років свого партнерства, випустивши нове намисто та кампанію #withmewithyou.
Кампанія стартувала 1 січня, у ній взяли участь амбасадорка бренду та акторка Енн Гетевей, модель Єва Герцигова, імідж-архітектор Лоу Роуч, модель і актор Джон Кортахарена та диригентка Беатріче Венеці.
З цієї нагоди Bulgari представив намисто-підвіску, створену спеціально для ініціативи. Натхненне фірмовою лінією B.zero1 Rock, намисто зі срібла 925 проби має круглу підвіску з гострими металевими шпильками. Його ціна становить 800 євро, з яких 95 євро буде передано до Save the Children.
Також до колекції увійшли каблучка, браслет та два кольє з підвісками.
«Йти пліч-о-пліч з Save the Children протягом 15 років було великою честю для Bulgari, — сказав головний виконавчий директор бренду Жан-Крістоф Бабен. — Разом ми були першопрохідцями у створенні партнерства, реалізації довгострокових проєктів протягом багатьох років і наданні конкретної підтримки мільйонам дітей. Ми святкуємо цей важливий ювілей з метою не зупинятися, а продовжувати з тією ж силою і спільною пристрастю дарувати можливості і світло на шляху багатьох інших дітей».
Завдяки продажу ювелірних прикрас, спеціально створених для ініціатив Save the Children, компанія Bulgari зібрала понад 105 мільйонів доларів США, охопивши понад 2 мільйони дітей у 37 країнах світу, гарантуючи якісну освіту, розширення прав і можливостей молоді, реагування на надзвичайні ситуації та боротьбу з бідністю.
Відеоролики за участю зірок кампанії та дітей будуть опубліковані 7 лютого.
Нове кольє-підвіска від Bulgari та Save the Children буде ексклюзивно доступне для попереднього продажу на сайті Bulgari з 2 січня, а також у вибраних магазинах Bulgari по всьому світу, починаючи з 15 січня.