Бренд соусів та приправ створив сумку для бульйонного кубика
19 Гру 2023, 17:28

Бренд соусів та приправ створив сумку для бульйонного кубика

2023 рік — рік крихітної сумочки, яку носять такі зірки, як Cardi B та Джіджі Хадід, і з цим трендом пов’язане слушне запитання: що б можна було в неї покласти?

Бренд соусів та приправ Knorr використав цей тренд і створив сумочку для бульйонного кубика.

Завдяки своїй яскраво-зеленій елегантній текстурі та золотистим штрихам сумка підійде для зберігання одного бульйонного кубика, що додасть вбранню неабиякої родзинки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія транслюватиметься в США та Італії під час святкового сезону. Окрім цього, команда Knorr USA проводить конкурс у своїх соціальних мережах, за результатами якого 40 щасливих переможців отримають власну сумку.

Карлос Родрігес, глобальний креативний директор MullenLowe UK, сказав: «Ідея виникла після спостереження за містичним розміром крихітних сумочок і тим, що в них насправді знаходиться. Ми побачили можливість для Knorr відзначити свята у несподіваний спосіб, висміюючи цю модну тенденцію та даруючи своїм культовим бульйонним кубикам любов, на яку вони заслуговують. Ми знайшли ідеальну річ для зберігання в цих крихітних пакетиках, і тепер я знаю, що одягну на святкову вечерю».

Кампанія проводиться під керівництвом креативних агенцій MullenLowe UK, Deutsch NY, ITB Worldwide, Juicy Fruits, Decouture Design та PR-агенції Edelman.

Розкажіть друзям про новину