Мартін Шорт доклав дуже мало зусиль для зйомки у гумористичній рекламі
21 Лис 2023, 16:53

Мартін Шорт доклав дуже мало зусиль для зйомки у гумористичній рекламі

Мартін Шорт, зірка серіалу «Вбивства в одній будівлі» та фільму «Батько нареченої», у прямому сенсі доклав дуже мало зусиль для ролі у рекламі.

У гумористичному ролику, створеному з агенцією Preacher, канадської онлайн-служби управління інвестиціями Wealthsimple Шорт поводиться як діва, яку асистент відніс на руках до гелікоптера, що відвіз його до машини, що стояла на відстані декількох метрів.

Кумедність ситуації показує, що платформа для управління фінансами Wealthsimple працює набагато старанніше для грошей, ніж Шорт у цьому рекламному ролику.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик «Martin Short’s Short Day at Work» був запущений під час гри чемпіонату Канадської футбольної ліги, Сірого кубка, яка проходила в рідному місті актора — Гамільтоні, Онтаріо.

«Ми хочемо, щоб канадці знали, що Wealthsimple розуміє, наскільки складно може бути побудувати особистий капітал у сьогоднішньому складному економічному кліматі. Ми пропонуємо надійний набір фінансових інструментів: від торгівлі та інвестування до витрат і заощаджень, — щоб їхні гроші працювали так само наполегливо, як і вони самі. І немає нікого кращого, ніж культовий канадський актор, комік і письменник Мартін Шорт, щоб донести цю ідею до різних поколінь», — сказала Рубіна Сінгх, маркетинг-директорка Wealthsimple.

Нинішня кампанія триватиме на канадських ринках по всій країні на основних телеканалах, включаючи Hockey Night in Canada та SNL, підключене телебачення, цифрову власність та платні соціальні мережі.

«Ми всі працюємо більше, ніж будь-коли, щоб не відставати, і це ще більше дратує, коли наші гроші «сплять на роботі». Замість того, щоб показувати людей, які наполегливо працюють, ми вирішили зробити все навпаки. Мартін Шорт люб’язно погодився допомогти нам створити найогиднішого та найлінивішого представника у світі», — пояснив Зак Воткінс, креативний директор Preacher.

Розкажіть друзям про новину