Реперка Cardi B та американська співачка Патті Лабелль об’єдналися у кампанії «The Hug», де продемонстрували те, як поєднуються їх бренди десертів, а саме збиті вершки з пирогами.
У відео зірки показали, як збиті вершки на основі горілки від бренду Whipshots, що належить Cardi B, можуть гарно смакувати з пирогами Лабелль.
Всього у рамках кампанії буде випущено сім відео у стилі ситкому з креативними поєднаннями збитих вершків Cardi B та пирогів Лабелль. Вже вийшло три епізоди.
Розробкою кампанії займалось агентство Cream Labs і охоплює Instagram, X та Facebook.
Лімітовані смаки Whipshots, такі як м’ята, гарбуз, ваніль та карамель, доповнюють фірмові пироги Good Life: персиковий коблер, коблер із солодкої картоплі, пахта та ожиновий коблер.